iPod synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rheino

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2001
Berichten
66
Hi Allen,

Ik heb sinds kort een iPod Classic met 160 GB capaciteit. Mooi ding, maar ik heb nogal moeite met synchroniseren. Alles al geprobeerd: resetten van de iPod, kleinere hoeveelheden muziek tegelijk etc. Het rare is dat als ik bijvoorbeeld een afspeellijst van 400 nummers wil synchen, dat hij nar 200 ineens stopt zonder foutmeldingen of wat ook.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Heb ook de winamp plugin al geprobeerd, maar die werkt ook niet helemaal probleemloos...

Thanx voor de hulp alvast
 
Hi Allen,

Ik heb sinds kort een iPod Classic met 160 GB capaciteit. Mooi ding, maar ik heb nogal moeite met synchroniseren. Alles al geprobeerd: resetten van de iPod, kleinere hoeveelheden muziek tegelijk etc. Het rare is dat als ik bijvoorbeeld een afspeellijst van 400 nummers wil synchen, dat hij nar 200 ineens stopt zonder foutmeldingen of wat ook.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Heb ook de winamp plugin al geprobeerd, maar die werkt ook niet helemaal probleemloos...

Thanx voor de hulp alvast

Even 400 nummers synchroniseren kost veel werk, misschien moet je even wachten bij die 200 dat die gewoon doorgaat na een tijdje...

Anders moet je ven kijken of je wel daadwerkelijk 400 nummers in je ITunes lijst hebt staan, probeer daarna nog eens op die synchronisatie knop te drukken

Succes!
 
Hi,

Dank voor je snelle reactie. Ik heb hetzelfde probleem als ik er maar 40 doe bijvoorbeeld. Hij stopt gewoon met synchroniseren (hij zegt dat het klaar is).
Dat apparaat kost 350 euro, dan mag je toch verwachten dat hij gewoon kan synchroniseren :)
 
Je mag zeker verwacheten dat je ipod goed synchroniseert,
al is dat verplichte itunes gebeuren een van de weinige nadelen van de ipod.
Gelukkig zijn er genoeg manieren om dat te omzeilen.
Toch moet itunes zelf, het gewoon ook goed doen.
Zoals Marco282 al schreef kun je het beste je bibliotheek nog eens goed doorlopen.
Zijn de nummers er misschien dubbel in gekomen, dan wordt steeds de helft gesynchroniseert.
Kijk verder ook even naar je synchronisatie instellingen, kloppen die wel?
Verder kan er een corrupt nummer tussen zitten, waarop de synchronistatie stopt
(hoewel er dan een foutmelding zou moeten komen)
Verder moet je de nieuwste itunes gebruiken (7.4), maar die heb je vast al.
Ook windows (xp?) moet bij gewerkt tot de laatste updates (iig sp1 en SP2)
Hier vind je de handleiding voor synchroniseren.
en hier lees je meer over problemen.
mvg leo
 
Hi,

Dank voor je snelle reactie. Ik heb hetzelfde probleem als ik er maar 40 doe bijvoorbeeld. Hij stopt gewoon met synchroniseren (hij zegt dat het klaar is).
Dat apparaat kost 350 euro, dan mag je toch verwachten dat hij gewoon kan synchroniseren :)


Ik heb een iPod nano 8 gb 250 euro en heb Windows Vista en heb met iTunes totaal geen problemen mee... misschien zoals leo al zei dat er misschien een nummer tussen zit die het synchroniseren steeds stopt.

Anders zou ik contact op nemen met Apple
http://www.apple.com/nl/contact/
 
Bedankt voor de tips! Ben naar een Apple store geweest en zelfs daar konden ze me niet verder helpen. Gebruikte USB 1.1, maar heb nu een 2.0 kaartje gekocht en nu heb ik nergens last meer van...Snap er niks van, maar het werkt in ieder geval :D

Bedankt voor de snelle reacties :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan