Mac OS X drivers printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

omegasupreme99

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Berichten
15
Hoi ik hoop dat ik goed zit.

Ik heb sinds een paar dagen een Mac OS X.
Ik heb een printer die ik normaal met windows gebruikte die ik nu graag wil gebruiken met m'n Mac.
Ik heb helaas nog geen internet op de Mac dus ik heb de driver en software gedownload van Mac en gebrand als data op cd en die weer in m'n Mac gedaan.
Toen heb ik het geinstalleerd (door erop te klikken)
Maar helaas, m'n printer doet nog steeds niks.

Weet iemand wat ik kan doen? :(
Thanks
 
Als je je printer invoert geeft je laptop dan niet gewoon aan nieuw hardware gevonden.En dat die gereed is voor gebruik.Zo niet kijk dan nog maar is goed of je wel de goede versie driver hebt gedownload.
 
nee, helaas niet
maar volgens mij doet een mac dat ook niet, maar ik kan het fout hebben.
Ik heb nog een keer gekeken maar de driver moet goed zijn.
Weet je waar ik kan kijken waar de instellingen staan voor printers toevoegen bij Mac?

Thanks
 
Oew dat weet ik zo niet want ik bezit zelf namelijk geen mac voordat moet je denk ik even surfen op het internet ik denk dat je het daar wel kunt vinden.;)
 
ja ik had al een beetje gekeken, ik ben helemaal niet gewent om er op te werken. in ieder geval bedankt!
iedereen zegt dat t zo makkelijk is.....
Ik ben nu wel bij de configuratie gekomen maar hij herkent m nog steeds niet.
En de driver is de enige die er is voor de Mac....

Help...
 
Dus je vindt de printer ook niet bij Apple menu > Systeemvoorkeuren > Afdrukken en faxen?
 
Bedoel je daarmee dat er wel een printer in dat menu staat?
 
About setting up printers
Once you’re connected to a printer, you may need to set up your computer to print to it. After you do this, any application you use will be able to print to the printer.

Mac OS X automatically sets up most printers that connect to your computer using a Universal Serial Bus (USB) cable. Once you connect a USB or FireWire printer, you should be able to choose it in the Print dialog when you print a document. The same is true for printers on your local network or subnetwork that use Bonjour technology to make themselves accessible to your computer.

Other types of printers connected to your network, such as AppleTalk, Bluetooth, Open Directory, and IP printers, as well as printers shared by other Mac OS X or Windows users, may require a few easy setup steps before you can use them.

See the manual that came with your printer for specific installation and setup directions.

Ik lees daaruit dat je even in je manual van de printer moet kijken hoe die in Mac OS X geïnstalleerdmoet worden.?
 
OSX (welke versie?) beschikt normaliter over de meeste printer drivers.
Indien niet aanwezig (om welke printer gaat het exact?), downloaden van de vendor's site en installeren.
Het is niet aangeraden te downloaden op een PC en dan te transfereren naar Mac, hoewel het kan, tenminste als je weet wat je doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan