video converteren van mpg naar avi of wmv

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobboersma

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2007
Berichten
430
weet iemand een goede converter om video's van mpg naar avi of wmv te converteren. het liefste free ik ben al druk aan het zoeken en downloaden geweest maar ze doen allemaal een stukje of je hebt alleen maar geluid of er komt weer iets vaneen logo in beeld. dus ik moet gewoon een goede hebben.
 
Video converters

Tijdlang het zelfde probleem gehad. Bij Eweka kan je verschillende progamma's downloaden. Waar ik nu het gelukkigste mee ben is WinAVI video converter 8.0
Zie winavi.com. Met Xillisoft krijg je bergen programma's die voor mij niet het gewenste resultaat gaven. Als je wilt zet ik hem wel even op mijn ftp site. Moet je even je meel adres geven.

:thumb:
 
Tijdlang het zelfde probleem gehad. Bij Eweka kan je verschillende progamma's downloaden. Waar ik nu het gelukkigste mee ben is WinAVI video converter 8.0
Zie winavi.com. Met Xillisoft krijg je bergen programma's die voor mij niet het gewenste resultaat gaven. Als je wilt zet ik hem wel even op mijn ftp site. Moet je even je meel adres geven.

:thumb:

Het is niet meer nodig. Ik zat op m'n moeders pc en daarmee wou ik MPG'tjes gaan bewerken met Windows Movie Maker. En die kon geen MPG openen. Toen heb ik ze op m'n laptop gezet deden ze het ook niet op. Dus maar op mijn andere laptop gezet (met Windows Vista) en toen deden ze het wel. Is Windows Vista toch nog ergens goed voor. :)

Bedankt in iedergeval, kan ik hem misschien de volgende keer gebuiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan