probleem met movie maker :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

arsillyd

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Berichten
11
hallo! ;-)

ik ben momenteel al een paar weken aan het zoeken naar een mogelijk antwoord voor mijn probleem. Dus, als er mensen zijn die hierop een antwoord weten, je zou me heel gelukkig maken

sinds kort maak ik kleine privé-fan filmpjes, met AVI bestanden die ik op het internet heb gevonden. Ik vind het superleuk om ze te maken en mijn familie vindt ze ook leuk om te kijken.

maar windows movie maker doet heel raar wanneer ik probeer een clip op de tijdbalk te plaatsen. Vroeger gebeurde het wel eens dat wanneer ik met de muis te lang op het clipboard stond, dat er een foutmelding kwam dat het programma afgesloten moet worden. Oké, heel vervelend, maar ik gebruik vaak mijn Ctrl+s dus, dat probleem was verholpen als ik de WMM terug opstartte.

maar nu is het probleem verergerd enals ik nu nog een clip op de tijdbalk plaats, dan sluit het programma gewoon af. Het geeft zelfs geen foutmelding meer. het helpt niet om het programma opnieuw op te starten, want elke keer gebeurd hetzelfde

ik heb werkelijk al vanales geprobeerd:
1. de hardwareversnelling vertraagd
2. een project opnieuw beginnen.
3. naar andere forums gegaan (maar int engels, en ik ben echt een ramp in het engels )
4. enz.

zo, dit is het zo wat, ik hoop dat iemand weet, en me kan uitleggen wat ik moet doen
aah ja, nog iets... ik ben eigenlijk een nieuweling in dit soort dingen, dus wees niet te boos als ik een bepaalde stap niet zo goed begrijp.

en als het iets met de codec te maken heeft, dan moet je me s zeggen waar dat je dat kunt aanpassen:eek::eek:

Computer geg: windows XP : Windows movie maker versie 2.1 Nederlands
 
prentvorwindowsmoviemkar.jpg


dit is de status van mijn computer als movie maker aan staat:rolleyes:
 
Hey,

Misschien moet je moviemaker opnieuw installeren?

Greetz ;)
 
vraag nog niet opgelost

hoi! ;-)

k moest even melden van de consils dat mijn vraag al 2 weken niet beantwoord is, maar toch nog niet is opgelost! k hoop dat hier iemmand binnenloopt die wel weet wat ik moet doen ;-)
 
We gaan aan de slag. Ga in WMM via Extra naar Opties en klik op het tabblad "Comptabiliteit". Je ziet nu in een venster flink wat codec's, ook van andere op je PC aanwezige programma's, met een vinkje ervoor. Haal om te beginnen alle vinkjes weg voor de codec's van "derden". bijvoorbeeld Nero, Cyberlink, OmgMP4, enz. (Als het er tussen staat, laat het AC3Filter dan ook aangevinkt staan.) Laat de vinkjes uiteraard staan voor Windows Media Video Decoders en Microsoft Decoders of Decompressors. Herstart voor alle zekerheid je PC (dan worden de wijzigingen in het register vastgelegd) en start WMM. Gaat het nu beter?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan