Movie Maker afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

daanweissink

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 okt 2007
Berichten
1
Ik heb een Movie Maker film gemaakt en die wil ik via mijn externe harde schijf graag op mijn notebook bekijken. Dan krijg ik in plaats van de verschillende filmfragmenten grote rode kruizen te zien waar de video-fragmenten zouden moeten staan.

Kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd gedaan heb en hoe alsnog mogelijk te maken het bestand via mijn notebook te bekijken?

Groet, DW
 
als je bv 2 video's erin hebt gezet op de plaatsen:
C:\Documents and Settings\HP_Eigenaar\Mijn documenten\Mijn video's\video1
C:\Documents and Settings\HP_Eigenaar\Mijn documenten\Mijn video's\video2
Dan gaat het programma deze video's op dezelfde plaats zoeken, maar dan in je notebook.
Het beste is dat je je filmpje opslaat als een film en niet als een movie maker bestand.
mvg
toto999
 
Die kruizen ken ik.
Dat kwam ik tegen als ik de videofilm die ik voor moviemaker gebruikte/importeerde had weggedaan/verplaatst of andere naam had gegeven.
Soms lukte het om die fout te herstellen (de kruizen verdwenen) als ik bv een weggegooide bestand weer terugplaatste waar het oorspronkelijk zat.
 
Laatst bewerkt:
als je bv 2 video's erin hebt gezet op de plaatsen:
C:\Documents and Settings\HP_Eigenaar\Mijn documenten\Mijn video's\video1
C:\Documents and Settings\HP_Eigenaar\Mijn documenten\Mijn video's\video2
Dan gaat het programma deze video's op dezelfde plaats zoeken, maar dan in je notebook.
Het beste is dat je je filmpje opslaat als een film en niet als een movie maker bestand.
mvg
toto999

Een moviemakerbestand bevat geen film. Maar slechts informatie over welke stukken bestand je hebt gebruikt uit je collecties. (project genaamd)
De info gaat bijvoorbeeld over volgorde, cliplengte en wat 'special effects' (voor zover je hiervan mag spreken in WMM)

Dus om de film ergens anders te bekijken kiezen voor filmbestand opslaan.

En bij verplaatsen van het project naar andere PC zijn alle onderdelen van het project nodig. (en ja door dit soort dingen krijg je al snel rode kruisen omdat de mappen waarin e.a. belandt zelden gelijke paden hebben.)
De weg is opgebroken dus dat kost je dan zeker wat drag en drop van de nieuwe map naar je collecties. (scheelt het wachten op een padfix van WMM)

Ondanks deze maar is WMM wel eerlijk in bestandsomvang e.d.. (nu maar hopen dat ze BILL niet lastig vallen dat ie weer alleenheerser in iets zou zijn)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan