game van dvd9 splitsen naar 2 dvd5

Status
Niet open voor verdere reacties.

IceCold04

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2007
Berichten
10
hallo,

ik heb een vraagje,
ik heb op mijn pc een iso staan van een spel, maar die is bijna 6GB.

nu is mijn vraag is er een mogelijkheid dat ik dat spel kan splitsen
zodat ik het spel op 2 dvd5 zet?

of als dat niet kan zijn er misschien bestanden die weg gelaten kunnen worden?


alvast bedankt!
 
misschien branden op een dual layer dvd? dan gaat hij er wel helemaal op
 
Ik heb in geen tijden meer bestanden middels .rar of .zip naar media weggeschreven, maar ik weet dat het binnen die tools mogelijk is om het wegschrijven van grotere bestanden te verdelen over meerdere media. Heb je het al middels Winzip of Winrar geprobreerd -> wegschrijven naar meerdere "volumes"?
 
maar mijn bedoeling is dus eigenlijk:
dat ik het spel op 2 dvd's heb staan en dat ik dan vanaf die 2 dvd's kan installeren
dus niet dat ik het eerst hoef uit te pakken

of als dat niet kan, dat er misschien bepaalde bestanden van spellen weggelaten kunnen worden zodat het op 1 dvd past
 
Dan is het m.i. een kwestie van de uitgepakte game over 2 dvd's verdelen en tijdens de installatie zal de installer dan melden dat íe een bestand niet kan vinden (op DVD-1) en daaraan de vraag koppelen of je wil annuleren, doorgaan of overslaan. Op dat moment stop je dan toch DVD2 in de drive en kies je voor doorgaan.
 
Laatst bewerkt:
dus als ik het goed begrijp,

dan moet ik met winrar het inpakken als 2 aparte bestanden
en die 2 apart uitpakken
en die 2 ook allebei apart op een dvd branden?
 
Nee, juist niet als je niet wil uitpakken bij een volgende installatie.
Als je geen probleem hebt met het eerst uitpakken, dan.. ja.

Wil je niet eerst uit hoeven pakken dan nu de uitgepakte game op 2 dvd's kopieren en ................ zie vorige bericht........
 
dus het zou dan ook kunnen voorkomen dat je tijdens de installatie de dvd meerdere malen moet verwisselen omdat de bestanden niet in de goede volgorde staan op de 2 verschillende dvd's?
 
Correct, da's wat er waarschijnlijk gaat gebeuren.
Ik sluit tevens niet uit dat de game niet wil installeren, maar nee heb je...............
 
Waarom pak je de .iso niet in met Winzip, en vervolgens split je de .zip file op in 100 stukjes van 60 MB? Dan doe je de eerste 30 op de 1e dvd, en de overige 30 op de 2e dvd.
 
Mischien denk ik te makkelijk, maar je kan de iso toch ook gewoon laden met DeamonTools?:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan