vooruitspoelen in auda city

Status
Niet open voor verdere reacties.

userman

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Berichten
247
Weet iemand of het mogelijk is in een geselecteerd gebied vooruit te spoelen in auda city?
 
Bedankt maar dat is niet echt wat ik zoek.Dit is een pitch control,wat ik zoek is een manier om bij de weergave van een geselecteerd stuk of in een volledig nummer snel te kunnen doorspoelen net zoals je een cd fats forwards kan afspelen.
De bedoeling is om zo vlug een bepaald punt te vinden binnen een geselecteerd stuk van een nummer of in een volledig nummer.
De manual heb ik in het Nederlands en daar vind ik niets terug over hoe snel vooruit te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Als je bedoelt dat je de track fast forward wil laten bewegen, met playback van het audiospoor: nee, dan moet je commerciele software aanschaffen.

Als het er alleen om gaat snel een cue te bereiken (zonder playback dus), dat doe ik altijd met het schuifbalkje onder de track. Maar misschien denk ik nu te simpel voor je?
 

Bijlagen

  • Audacity_Q.jpg
    Audacity_Q.jpg
    4,7 KB · Weergaven: 25
Als je bedoelt dat je de track fast forward wil laten bewegen, met playback van het audiospoor: nee, dan moet je commerciele software aanschaffen.

Als het er alleen om gaat snel een cue te bereiken (zonder playback dus), dat doe ik altijd met het schuifbalkje onder de track. Maar misschien denk ik nu te simpel voor je?

Bedankt,afgaande op je foto zie ik dat u een klein balkje hebt ,bij mij is dat één grote schuifbalk,maar dat doet er eigenlijk niet toe want zonder playbak heb je toch maar gelijk waar te klikken om het afspelen te beginnen.
Ik zal dus op zoek moeten naar iets waar het wel mee kan.
Ik gebruikte in het verleden mp3 cutter en daar kon je probleemloos fast forwards gaan,maar om één of andere reden wil dit programma plots niet meer werken met Vista,hoewel het altijd goed gewerkt heeft.
 
Bedankt,afgaande op je foto zie ik dat u een klein balkje hebt ,bij mij is dat één grote schuifbalk
Hoe langer je je track maakt, hoe kleiner dat schuifbalkje wordt. Als ik ga editen, verleng ik de track, om zo precies mogelijk in het geluidspoor te kunnen manipuleren. Dus de maat van dat schuifbalkje kun jijzelf beinvloeden. Selecteer in Audacity het Vergrootglas en klik in de track.
 
Laatst bewerkt:
Hoe langer je je track maakt, hoe kleiner dat schuifbalkje wordt. Als ik ga editen, verleng ik de track, om zo precies mogelijk in het geluidspoor te kunnen manipuleren. Dus de maat van dat schuifbalkje kun jijzelf beinvloeden. Selecteer in Audacity het Vergrootglas en klik in de track.
Het heeft even geduurd eer ik het door had maar ik heb het nu begrepen en zo kan ik toch min of meer vlug een bepaald stuk in een nummer vinden.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan