XP installatie CD kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henke

Verenigingslid
Lid geworden
7 dec 2004
Berichten
383
Tja, ik heb een probleem en nu kan ik mijn installatie CD van XP Prof. niet meer vinden:eek:

Kan ik met een vreemde versie van XP Prof. mijn PC herstellen met de herstel functie, of gaat hij deze niet accepteren?

Wel heb ik op mijn PC nog de originele sticker met de Product key, wat kan ik hiermee doen?:rolleyes:

Ik krijg n.l. steeds de fout melding C000021A en de PC doet niets meer, ook niet in de veilige modus.

Wie zou mij willen helpen a.u.b.
 
Nee, heb ik niet geinstalleerd. Maar ook al had ik dat wel gedaan, hij wil gewoon niet meer doen.
Telkens verschijnt die zelfde foutmelding en kan ik de pc alleen maar afzetten en weer aan en dan komt hij weer nadat eventjes het opstart scherm van XP zichtbaar is..:(
 
Herstellen is natuurlijk ook weer niet gelukt. Ik heb de hele schijf weer uit de PC gehaald in een externe box gedaan en op een andere PC kon ik hem benaderen. Alle belangrijke gegevens op een lege partitie geplaatst(ongeveer 6 Gb) en ik heb hem opnieuw geformatteerd.
Daarna weer in de originele PC gedrukt en weer Windows prof. geinstalleerd. Na 1 dag weer de fout melding en telkens bij het afsluiten van de PC.

Ik heb toen een nieuwe harde schijf gekocht, alles weer geinstalleerd en hij werkt als een speer. Het was goed dat ik de inhoud van de originele HD nog had want daarop zaten de nodige drivers en uiteraard de foto's enz. enz.:)
Probleem zat hem dus toch in de harde schijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan