Wederom video naar DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mehee

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
Berichten
23
Sry dat ik een oud onderwerp naar boven haal, maar ik heb nog een vraagje over het van video naar dvd omzetten. Er wordt namelijk nergens verteld hoe lang het duurt.
Ik heb onlangs een paar eigen banden omgezet, naar dvd (via de dvd speler(en dus ook brander)) maar dat proces duurde even lang als het hele afspelen van de band zelf + verder indelen va hoofdstukken.
Waarom moet het dan sneller, vragen jullie je misschien af... nou, ik ben onlangs gevraagd om een archief om te zetten naar dvd; dat betekent ongeveer 150 banden van iets langer dan een uur :) en om telkens om het uur er weer een nieuwe band in te stoppen.... dat moet toch sneller kunnen???

Groeten, Mehee ;)
 
Tsjah, of je laat het proffesioneel doen. Die zullen meerdere apparaten hebben staan waardoor het sneller kan.

Een andere band er steeds opnieuw indoen zal wel moeten als je maar één apparaat hebt staan.
 
Maar kun je de afspeelsnelheid van de videorecorder niet verhogen ofzo?
Moet toch wel een soort speler zijn die dat ondersteunt?
 
Nee, ik geloof het niet. Dit zou met de gewone snelheid gebeuren.Hoe weet ik dit?
Ik heb dit ook wel eens gedaan en dat duurde mij ook te lang en ben toen in contact gekomen met een professioneel bedrijf (die het nu voor mij doet) en daar heb ik ooit de vraag neergelegd en deze hebben mij dat toen verteld.Overigens is het "laten doen" niet goedkoop.Ga maar uit van ongeveer €20,- tot € 25,- per band!
 
hahahah,

Ik heb wel een videorecorder die op dubbele snelheid kan afspelen maar dat hakt dan ook in de frame's/ sec en dat is nie echt praktisch repareerbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan