Windows xp oneindig laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twanj

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2007
Berichten
25
Hallo, ik heb net mijn computer in elkaar gezet, en nu wil ik Windows XP pro installeren maar het laad balkje blijft maar door aan het gaan (is al ongeveer 10 minuten zo ) ligt dat aan mijn windows xp cd ?
 
En nog een keer installeren helpt niet?

Het kan zijn dat er tijdens de installatie van Windows per ongeluk een bestandje is overgeslagen.

Verder op de CD geen krassen?
 
Heb nu een andere cd gepakt maar die heeft het zelfde probleem, ik pak trouwens wel steeds snel formateren inplaats van normaal. maakt dit wat uit voor de eerste keer ?
 
Dit moet geen verschil maken. Met snel formatteren wordt alleen de index gewist, met volledig formatteren het hele oppervlak v/d schijf. Ligt het misschien aan je CD/DVD speler van je PC?
 
Als ik in veilig modus opstart doet hij ook niks ik zie een zwart beeld met links boven een --- (streepje) knipperen verder is er helemaal niks. wat kan dit toch zijn
 
Als ik in veilig modus opstart doet hij ook niks ik zie een zwart beeld met links boven een --- (streepje) knipperen verder is er helemaal niks. wat kan dit toch zijn

in veilige modus?,

zonder OS? vindt ik knap:)
 
heb precies hetzelfde.. zwart scherm met linksbove een blokje dat blijft knipperen..???
mischien een fout in de opstartmodus..?? harde schijf kapot..??
iemand nog andere ideeën?

gr perry
 
Laatst bewerkt:
oke ik heb het probleem gevonden.
Oorzaak was toch een kapotte harde schijf..
ik hoop dat je hier wat aan hebt

gr,
Perry
 
Heb nu een andere cd gepakt maar die heeft het zelfde probleem, ik pak trouwens wel steeds snel formateren inplaats van normaal. maakt dit wat uit voor de eerste keer ?

In theorie mag het snel formatteren of langzaaaaam formatteren niets uitmaken, maar ik heb al een paar keer meegemaakt dat een installatie pas goed liep als je een full format had gedaan. Laat ik het zo zeggen, je kunt het altijd even proberen.

Maar leg even uit hoe het kan dat je de installatie niet af kunt ronden maar wel in veilige mode op kunt starten?

Een windowsinstallatie is tevens een goeie test voor de hardware. Meestal als de windowsinstallatie niet doorloopt om wat voor reden dan ook, kun je er vanuitgaan dat een hardwareonderdeel niet lekker meer werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan