Video omzetten vertraagt

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruikersacc

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2006
Berichten
39
Hallo lezers,

sinds korte tijd ben ik in het bezit van een Ipod touch. Nu zou ik graag video's hierop willen kijken. Het omzetten is geen probleem met imTOO, maar het probleem is dat met het gebruik van dit programma het geluid eerder is dan het beeld. Weet iemand hoe dit te voorkomen is?

Verder ben ik op zoek naar een manier om onder een film termanente ondertiteling toe te voegen zodat ik die ook op mijn ipod kan zetten. Ik hoop dat iemand me kan helpen!

groet,

E.Dijkstra
 
Het omzetten is geen probleem met imTOO, maar het probleem is dat met het gebruik van dit programma het geluid eerder is dan het beeld. Weet iemand hoe dit te voorkomen is?

Naar welke extensie moet je het omzetten?

Verder ben ik op zoek naar een manier om onder een film termanente ondertiteling toe te voegen zodat ik die ook op mijn ipod kan zetten.

Kijk eens op de website www.extradvd.nl, en dan met name het ondertiteling gedeelte. Daar staat veel info over 'permanente' ondertiteling en staan verschillende guides. :thumb:
 
Vertraagt

Hallo,

De permanente ondertiteling is gelukt. Het was even oefenen maar het is gelukt. Het probleem is nu dat spraak en beeld niet gelijk lopen. Ik heb het idee dat dit na het omzetten is gebeurd. Ik heb het om moet zetten naar winamp media file zodat ik het op mijn ipod kon zetten. Weet iemand wat er fout gaat?

Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan