BC! bestanden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

1snoepie

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2004
Berichten
98
Hoe kan ik een BC! bestand (software)omzetten om het daarna met Nero op DVD te branden.
 
Wat zou het voor een bestand moeten zijn? .mp3 .rar .wma ? Verander de extensie van bc! eens naar wat je verwachtte te krijgen en probeer 'm dan eens te openen.
 
Er staat: BC!-bestand.zip
Het betreft een software programma
 
Laatst bewerkt:
even voor mijn beeldvorming. Laten we het bestand even TEST noemen.
Hoe staat het dan nu precies op je schijf?

TESTBC!.ZIP

TEST.BC!

TESTZIP.BC!


Anders?
 
BC! schreef je toch? (Je plaatst nu een ordinaire zipper?)

Dan unzip je het bestand toch gewoon?
 
Laatst bewerkt:
als het programma BestCrypt is gaat het om een versleuteld bestand en heb je BestCrypt nodig en het wachtwoord.
en als het een bitcomet bestand is (p2p programma, mp3) doe je het volgende
Allereerst moet je "Extensies voor bekende bestandstypen verbergen" uitzetten bij Deze Computer - Mapopties - Weergave.
Daarna kan je gewoon rechtermuisknop op het bestand doen en dan naam wijzigen.
Vervolgens verander je .bc naar .mp3. En klaar ben je.
mvg leo
 
Laatst bewerkt:
BC! bestanden zijn... nog niet compleet gedownloade bestanden van Bitcomet... [zitten normaal gesproken ook in een Temp bestand] daar kun je dus weinig mee.... als het bestand bijna compleet is kun je wat proberen te "goochelen" door de extensie te wijzigen naar de gewenste ...
Zodra Bitcomet het bestand compleet binnen heeft wordt het verplaatst naar een definitieve locatie en wordt automatisch de extentie gewijzigd in de juiste....
 
Ik ben dronken, gek of ik lees niet goed. Het geplaatste bestand is een zipper, of mis ik wat???
 
als bekende extensies uitstaat kan de naam naam.zip.bc zijn.
.bc wordt dan verborgen...
dit las ik in een forum, maar mogelijk ben ik gewoon dronken... :)
 
Laatst bewerkt:
Het zou zomaar een incompleet torrent bestand kunnen zijn... de één of andere smart cookie die de torrent gelinkt heeft met een temp bestand ... je komt de raarste dingen tegen in torrentland... [meestal bij types die voor het eerst uploaden], daar hoef je niet dronken voor te zijn...
maar de .bc! is incompleet, dus in principe onbruikbaar [bij een mp3'tje kun je misschien nog met een "drop out" leven, maar bij een programma wordt dat mogelijk iets meer "tricky"]
 
nee, als bekende... uit zou staan, zou ook .zip niet zichtbaar zijn. Ik blijf benieuwd naar het antwoord...............
 
nee, als bekende... uit zou staan, zou ook .zip niet zichtbaar zijn. Ik blijf benieuwd naar het antwoord...............

Pasja dat klopt niet. een bestand kan maar één extensie hebben. .Zip wordt dan als een deel van de naam gezien.
mvg leo
 
Ja, dat klopt, was ik toch even dronken.

Ik stel voor dat we even wachten op de reactie van topicstarter, hij zal toch aan moeten geven wat een volgende stap / vraag is.
 
Ik heb nu ook enkele BC bestanden en dit zijn idd. niet voltooide (AVI) torrentbestanden. Alhoewel ze al lang klaar zijn blijven ze staan als onvoltooid. Je kunt ze niet afspelen op tv alleen op de pc maar hoe je ze nu wel kunt omzetten in een AVI geen idee, helaas.
Dus als iemand het nu weet hou ik me aanbevolen voor de oplossing.
 
als het programma BestCrypt is gaat het om een versleuteld bestand en heb je BestCrypt nodig en het wachtwoord.
en als het een bitcomet bestand is (p2p programma, mp3) doe je het volgende

mvg leo

Idd je hebt helemaal gelijk.
Ik heb het net geprobeerd en nu is het gewoon een AVI.
Rechts klikken>eigenschappen> en dan van de naam bijv. .avi.bc bc er af halen en dan hou je een avi over.
Perfect en simpel.
Zo ook met een Mp3
 
Mooi dat je ermee geholpen bent.

mvg leo
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan