probleem met de sony dvp ns 360 dvd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

ekkie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Berichten
4
mijn dvd speler (stand alone) begint de laatste tijd steeds vaker even een freeze frame achtige hapering te vertonen ze noemen dit ook wel een glitch of glitz ofzo.

op zich is ie nog niet zo oud en heeft altijd allle soorten dvd' s gedraaid zonder problemen .

ik zou niet weten hoe het komt .....

iemand een oplossing?????
 
Ekkie,


Heeft hij dit ook met orginele dvd's of alleen met gebrande dvd's van een bepaald
merk? Het kan namelijk zijn dat je dvd's niet goed gebrand zijn (op te hoge snelheid)
Er kunnen dan n.l. fouten optreden in het oppervlak die je dvd speler niet goed kan
vertalen en dan ook zulke soort dingen vertoond.....


Groet,


Remy
 
dvd probleem

hallo remy,

nee ik had laatst een videotheek dvd van hostel2 erin die ik gehuurd had en ook een copie van gemaakt .
toen ik deze huur dvd keek zat er een hick-up in .
later daarna spoelde ik de copie naar dat zelfde punt en was de hick up er niet ra ra hoe kan dat...
je zou denken dat er een buffer over of under run onstaat na een tijd kijken en dat ie het even niet meer kan bolwerken ofzo.....?
 
Is het al een oud beestje die dvd speler ? Je zou hem eens een keer kunnen trakteren
op een schoonmaak cd'tje De lense ff reinigen. misschien dat het helpt !;)

Ik zou zo ook geen andere verklaring kunnen geven voor dit geval
 
dvd hik hik hik...

valt wel mee zo oud is ie nou ook weer niet en zo lekker inconsequent die problemen ...
ik heb zo een lens cleaner set en die ga ik vanavond even erin stoppen er zitten een aantel kleine borsteltjes op dus dat zou moeten kunnen...
hou je op de hoogte!
 
dvd probleem

misschien speelt temperatuur wel een rol dat de speler in het beguin wat koud nog is ?
blijft een raar iets hoor...
lens cleaner ( zo'n cd met borsteltjes erop) zet ook geen zoden aan de dijk!
ben ik echt de enige die dit heeft?
ik brand met prodye video gold dvdees en middels clone dvd programma...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan