Nero vision probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienk2

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2007
Berichten
10
Hallo,

Ik wil graag 3 films op 1 dvd zetten.
Deze heb ik als videoTS op de harde schijf staan.
Ik wil ook graag bij elke film de engelse en nederlandse audio alswel de nederlandse ondertitels behouden.
Met nero vision heb ik de longplay mode ingeschakeld, een menu er bij gemaakt en alles gebrand naar een nieuwe map op de harde schijf.
Als ik dan ga kijken of alles gelukt is ben ik de ondertitels kwijt en of de nederlandse of de engelse audio.?????

Wat doe ik of wat gaat er fout???
Kan iemand mij helpen???

Vriendelijke groet Rienk
 
Aan branden ben je niet toegekomen, je hebt Nero Vision het resultaat in een map laten zetten. De vraag is: wat heb je in Nero Vision aan je project toegevoegd? Hoeveel Gb zijn die drie films elk? (In VIDEO_TS staan losse files, Vob, Iso, etc.) Welke omvang heb je in Nero Vision aangegeven voor het resultaat? Double Layer DVD?
 
Ik heb alles inderdaad gewoon weggezet in andere map.
De films zijn respectievelijk 3.2 3.78 en 3.5 gb groot. In nero vision ga ik naar de optie videobestanden toevoegen, daar kan ik dan de bestanden VTS_01_1 tot en met VTS_01_4 toevoegen. Als ik dat met alle drie de films heb gedaan ga ik naar optie volgende zodat ik het menu kan maken.
Bij de optie onderaan "meer" ga ik naar optie "video-opties" daar ga ik naar dvd-video en stel ik de ïnstellingen kwaliteit" op super long play.
Als omvang heb ik gewoon dvd staan. Ik kan daar kiezen uit dvd-1 (8cm), dvd of dvd-9.

Zeer bedankt voor de snelle reactie en ik hoop dat je me verder kan helpen.

Vr gr Rienk
 
Het enige wat je niet vermeldt, is de omvang in Gb van die map waarin je Nero Vision het resultaat hebt laten zetten.
Ik ben bang dat die omvang veel groter zal zijn dan 4,7 Gb.

Kijk eens naar bijgaande handleiding op Weethet.nl. Je ontkomt er denk ik niet aan, om die drie DVD's eerst te "shrinken" voor je ze gezamenlijk op één DVD kwijt kan.
 
De map waar ik alles naar bewaard heb is 3.52 GB, dat is dus met 3 films en een menu. Ik had de films al 1 voor 1 met dvdshrink behandeld. Bij shrink heb ik de engelse en nederlandse audio erin laten zitten alswel de nederlandse subs. Daarna heb ik de films in een andere map weggeschreven. Even gekeken of alles het goed deed (en dat was zo) en toen met Nero vision aan de slag gegaan. En wat ik dus mis als ik klaar ben met vision is de ned audio en de ned subs.

Overigens heb ik het ook met Convertxtodvd geprobeerd. Ook de al door dvdshrink bewerkte films geconverteerd naar 1 dvd. Lukt allemaal prima maar ook hier het probleem dat ik de subs kwijt ben na het converteren.??

Gr Rienk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan