mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sloeberkejos

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2006
Berichten
48
Hallo
Ik zit met een probleem.
Ik krijg mijne mediaplayer niet open.
Als ik een liedje druk in mijn muziekmap speelt hij zonder beeld.
De 9 10 en 11 heb ik allemaal geprobeerd.
Ik werk met window xp proffesional.
groetjes Jos:evil:
 
muziek speelt toch altijd zonder beeld?:p of bedoel je van die visualisaties? dat kan je gewoon aanvinken.
 
Bedankt voor uw antwoord maar als je op de mediaplayer drukt gaat er toch een venster open waarop je al uw muziek ziet die er in staat.En waar vink je uw visulaties aan
 
Ja wat jij bedoelt is je mediatheek of bibliotheek hoe je het maar wilt noemen, daar zie je al je muziek staan. kan je ook muziek importeren.

als je mediaplayer opstart zie je in het midden boven een grote knop met Mediabibliotheek, daar druk je op en maak je een playlist aan(dan zie je alles netjes onder elkaar) als je geen playlist hebt kan het zo zijn dat windows ook andere geluiden importeert zoals die windows geluidjes.
maar als je dus op mediabibliotheek drukt zie je linksboven in afspeellijst maken. maak je aan en klaar. dan kan je muziek importeren door rechtermuisknop te drukken op de grote balk waar bijv mediabibliotheek staat, dan op openen te drukken, muziek opzoeken en importeren. dan komen ze eerst in je afspeellijst te staan. moet je daar alle muziek selecteren rechtermuisknop en zegge, toevoegen aan afspeellijst. dan ga je terug naar mediabibliotheek en daar zie je ze staan.

visualisatie: moet je op de grote knop nu afspelen drukken, rechtermuisknop in het grote vlak en dan kies je visualisatie
 
Laatst bewerkt:
hallo
nogmaals bedankt,maar als ik op het icoontje van de mediaplayer druk gebeurd er niets,dat bedoel ik.
 
Hallo
Het probleem met de mediaplayer bestaat nog steeds
Heeft er iemand een oplossing aub

Groetjes Jos:(
 
Probeer het volgende: Verwijder het Windows Media Player pictogram. Open Windows Verkenner, zorg dat het venster een formaat heeft, waarbij voldoende ruimte van het Bureaublad zichtbaar blijft. "Surf" in Windows Verkenner naar: "C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe." Zet je muis op dat bestand "wmplayer.exe", druk de rechterknop van je muis in, houd hem ingedrukt en sleep (een kopie) van dat bestand naar een lege plek op je Bureaublad. Laat de rechterknop van je muis los en klik in het submenue dat verschijnt op: "Hier snelkoppeling maken". Rechtsklik op het aangemaakte pictogram en kies: "Naam wijzigen". Verander "wmplayer.exe" in "Windows Media Player". Herstart nu eerst je PC (dat is voor alle zekerheid, om de gewijzigde situatie stevig in het register vast te leggen). Werkt de snelkoppeling nu wel?
 
Laatst bewerkt:
Fijn, prettig dat je het ook even meldt! :)

Daarom als extraatje, mocht je ooit nog tegen andere problemen oplopen met Windows Media Player 11, lees dan deze handleiding. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan