Vobsub

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazy-P

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2005
Berichten
65
Ik heb het programma Winavi om me avi bestanden om te zetten naar dvd. ik gebruik voor me ondertiteling Vobsub.. Het probleem is dat de ondertiteling zo enorm groot is. Het is al erg groot op de computer maar op de televisie is het niet meer normaal zo groot. Weet iemand hoe ik met het programma vobsub de ondertiteling normale grote kan maken zodat het er normaal uit ziet op de computer..
 
Ik heb inderdaad kunnen vinden naar aanleiding van die link waar ik moet wezen. Nu het volgende.. als ik ga kijken bij preview in Winavi zie ik dat ik nu dubbele ondertiteling heb.

zowel de kleine ondertiteling die ik zelf kleiner heb gemaakt. als de grote ondertiteling.

De kleine ondertiteling zit netjes op de plek waar 't hoort alleen die grote staat zowat midden in die film dat moet gewoon weg.. iemand een idee.
 
ik heb precies het zelfde probleem ik krijg je klein ondertitel wel weg maar die grote krijg ik maar niet weg iemand meot me echt helpen:shocked:
 
Zo te zien nog niet..
Wacht gewoon af.. of iemand er iets van weet mocht er over een tijd nog niks staan dan moet je zelf even verder zoeken op google. zoals ik momenteel aan het doen ben..


Onthou het motto: Google is your best friend
 
selecteer dvd.
kies de avi
vervolgens geavanceerd/dshow decoder/video decoder/sub

hier kan je vobsub instellen.
 
Reageerde te snel... h et is gevonden.. bedankt even kijken of het werkt...
 
Het is inderdaad gelukt maar nu weer een ander prbleem wat zich voordoet als ik dit zo instel... ik heb een screen gemaakt
 
heb je waarschijnlijk ook iets anders gewijzigd.

even opnieuw installeren
 
Nog steeds het zelfde..

moeten er misschien andere wijzegingen gedaan moeten woorden
 
als het niet aan de instellingen ligt kan het een conflict zijn met een andere codec op je pc.

kan ook nog aan de film liggen.

persoonlijk geef ik de voorkeur aan convertxtodvd.
misschien de moeite waar deze te proberen.

succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan