Pop Art Studio 2.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

mamaDi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2007
Berichten
4
Hi, ik heb het programma pop art studio 2.1 gedownload. Nu wilde ik een foto van mijn kleinzoon gaan bewerken en ook opslaan. Toen bleek ik dus alleen dat te kunnen doen als ik mij had geregistreerd! Flauwekul dus zeg maar! Want ze zeggen dat je het programma gratis kan downloaden..... Ja dat klopt dus wel maar er mee werken ho maar! Ik baal hier vrezelijk van natuurlijk. Het is een heel leuk programma maar ik kan daar geen € 49,00 aan uit gaan geven.
Mijn vraag is dus of er iemand is die mij kan zeggen hoe ik dit zou kunnen oplossen???
Ik heb een name en key nodig?
Graag hoor ik van iemand.....????:confused:
vr. gr. Diana
 
De naam en sleutel krijg je na betaling van het bedrag.

Wat wil je aanpassen/ Wellicht dat er een freeware variant te vinden is die hetzelfde doet.
 
Ik heb dus zo'n gratis download programma erop gezet. Maar daar kan ik dus verder niets mee dan? Ik snap er helemaal niks van hoor.
:rolleyes:
 
Jij zegt zelf dat het programma niks kan totdat jij je registreert en betaald. Dat is een oplossing of je geeft aan wat waarvoor je voor dit pakket gekozen hebt en wat je zou willen aanpassen aan de foto zodat gekeken kan worden of er een beter alternatief (die wel gratis is) is.
 
Ik wil graag een soort Andy Warhol effect hebben. Ik kwam dit programma tegen op mijn zoektocht naar speciale bewerkingen van foto's. Zo leek het mij erg leuk om een foto op te bouwen uit tekst of andere foto's. Ik heb nl al eerder een foto opgebouwd uit 0-1 (binair) en dat gaf een erg leuk effect.
Dus misschien is er een ander programma???
Graag hoor ik het nog even.
vr. gr. Diana
 
Weet iemad een oplossing dan?

Ik heb het even erg druk gehad met andere dingen maar ben nog steeds op zoek naar een alternatief voor Pop Art Studio. Kan iemand me daarbij helpen of niet? :) Want anders moet ik verder zoeken.......:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan