MKV bestanden afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

apestaart

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
Berichten
1
ik heb 2 films gedownload van 8 GB elk, de verkegen bestanden zijn MKV bestanden, met superieure kwaliteit. Deze spelen prima op de pc. Maar om deze te doen spelen in een standaard videoplayer in de huiskamer, dienden deze bestanden geconverteerd te worden naar DVD (vob....etc.). Hiervoor gebruikte ik "Convertx2dvd" en brandde ik deze bekomen bestanden naar een 8.5 DL DVD. Film 1 deed dit voortreffelijk. Nu probeer ik deze zelfde handeling te plegen met film 2 en bingo...onmogelijk de film fatsoenlijk te branden op de DVD. De vob bestanden zijn perfect gelukt en kunnen bekeken worden op de pc zonder probleem. Maar branden op DVD lukt niet. Op het einde van de brand operatie krijg ik de boodschap dat het afronden van brandoperatie is mislukt. IK brand met Nero 7.9.5.0, dan met 8.1.1.0b, dan met shrink 3.2 en overal zelfde melding.
De DVD kan op de pc bekeken worden met Cyberlink PowerDVD 7.5 maar niet in de DVD Player. Waarom?????
Ik heb ook de geconverteerde bestanden (MKV ->VOB) nog eens gedecrypteerd via Shrink hetgeen feilloos verloopt, het branden mislukt.
Iemand RAAD?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan