films

Status
Niet open voor verdere reacties.

killxXx

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Berichten
19
hoi,

heb een vraag ik neem films op met mij pc (met behulp van tv kaart) nu na het opnemen staat de reclame er tussen.
het is dus zo dat ik graag die reclame er tussen uit zou willen knippen maar ik weet gw geen GRATIS programma waarmee ik het kan doen
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen (gelieve ineens links mee te geven waar ik gratis zoon programma kan afhalen)

groetjes
 
Klik op start, dan op uitvoeren... Typ in het venster moviemk en klik ok. Er verschijnt een programma waarin je je opgenomen video kunt laden en bewerken. Het programma wijst zich vanzelf.
 
oke thy alvast

heb nu de film in 3 delen zonder de reclame er tussen) maar hoe zet ik die in 1 groot film bestand (en kan de delen nergens terug vinden) ?

weet iemand raad ?

groetjes
 
Hoe heb je dan 3 verschillende bestanden gekregen?

Als je ze bij elkaar wilt voegen, kun je ze alle drie in movie maker voegen (achter elkaar zetten in de tijdlijn), en dan exporteren als één bestand.
 
ik heb via movie maker 3 bestanden (die ik niet op mijn hard disk vind alleen via moviemaker)
en ik kan deze niet op mijn hard disk zetten (in 1 geheel)
 
Dit kan wel je moet die film importeren en dan zie je 3 bestanden van die film die kan je in je tijdlijn zetten. en muziek eronder toevoegen etc wat je wild of reclames erin zetten etc.
Dan moet je het project opslaan en word het een film:p
 
Exporteren als 1 geheel; doe het volgende nadat je de drie achter elkaar heb gezet in Movie Maker:

Ga naar Bestand, kies voor Filmbestand publiceren. Kies ervoor om het op je eigen pc op te slaan ("Deze computer"). Klik volgende. Typ een gewenste naam in en kies je locatie waar je het op wil slaan. Klik volgende. In dit menu laat je de optie Beste kwaliteit voor afspelen op mijn computer gewoon staan, tenzij je misschien een ander bestandstype wil krijgen. Klik nu op publiceren. :thumb:

Het 'publiceren' zal even duren, dat ligt aan de grote van je filmbestand.

PS: ik werk met Vista, het zou kunnen dat enkele opties/menu's een andere naam hebben gekregen. In XP zou het eigenlijk grotendeels (zo niet geheel) hetzelfde moeten zijn.

edit @ sander1988: 'Project opslaan' geeft een MovieMaker-project bestand (*.MSWMM), wat iets anders is dan een film :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan