Mediaplayer 9 speelt niet meer af

Status
Niet open voor verdere reacties.

StevenSeagal

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2007
Berichten
24
Ik heb een TV-serie gedownload, en nu krijg ik, als ik 'm af wil spelen, de volgende melding:

Windows Media Player cannot play the file because there may be a problem with your sound or video device. Try installing a new device driver.

Ik hoor wel gewoon geluid, maar krijg geen beeld.
Nu heb ik een nieuwere videodriver geinstalleerd, probleem blijft.

Van de audiodriver heb ik nog steeds de nieuwste versie.
Het gaat om een Acer Aspire notebook 5670.
Op de Acer site staan geen nieuwere audiodrivers.

Wie kan mij helpen?

:shocked:
 
Laatst bewerkt:
Misschien heb je te sclechte video kaart en kan je geen dvd kwaliteit afspelen :p
zal wel niet het geval zijn , ken je dvd's kijken op je pc ?
Probeer Windows mediaplayer compac te downloaden enz de uitbreidingen op windows mediaplayer , je ken ook natuurlijk windows mediaplayer 11 erop gooien met behulp van de site , www.microsoft.com
 
Kijk ook effe bij deze computer > rechtermuisknop > manage/ beheren En dan ga je naar apperaten beheer. Maak er effe een screenshot van en load hem up op deze site.

Download ook effe everest home op deze site :
http://www.majorgeeks.com/download4181.html
kan je zien wat er allemaal in je pc zit met behulp daarvan ken je weer kijken welke drivers je nodig heb van welk merk.
 
hij doet er wel lang over voordat ie die codec heeft geddownload hij moet bij mij nu 20 minuten downloaden , maar moest hem zoiezo nog effe op me pc gooien alleen had nooit gedaan na me herinstalatie van windows xp :p
 
Ik ben bezig met die nieuwe K-Lite codec, duurt idd erg lang, hij is er bijna.

De laptop is vrij nieuw, DualCore en ATI X1600 videokaart, DVD's kijken is dus geen probleem.
 
Hmz, die nieuwe VGA drivers hebben m'n hele systeem om zeep geholpen.
Gelukkig kon ik met Systeemherstel een backup van gister maken.

Met de nieuwe K-Lite codecs kan ik 'm wel kijken.
Opgelost dus, al snap ik nog niet precies hoe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan