foto's overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ncc33

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2007
Berichten
13
vanaf mijn laptop, waar al mijn foto's opstaan, wil ik een selektie maken om op een digitale fotolijst te zetten.bij deze fotolijst zit wel een usb-kabel bij maar krijg het niet voor elkaar om te selekteren en dan over te zetten. wie kan mij helpen.
 
Kan je wat meer gedetailleerd vertellen wat je doet?

Heb je de hardware correct geinstalleerd? (handleiding gevolgd?)

Zit er in je digitale fotolijst een verwisselbaar medium?
 
foto's bewerken

bedankt dat u zo snel reageert.
ik heb de gebruiksaanwijzing voor mij en er staat dat je de usb kabel moet aansluiten op de comp.er moet een geheugenkaart ingebracht worden maar die heb ik dus niet ik wil ze rechtstreeks van de comp. downladen op de fotolijst. er zit een geheugen in van 128 mb.op de fotolijst.
als ik hem aansluit krijg ik wel de standaard foto's die op de fotolijst staan op mijn comp. dus dit werkt wel. maar hoe nu verder.
 
zie je het geheugen van de fotolijst in de verkenner als een normale (verwisselbare) schijf of moet je de foto's er opzetten met bepaalde meegeleverde software?
 
je kan een memorie kaart in de fotolijst doen en dan de foto's copieren naar de fotolijst.
het probleem is nu, hoe krijg ik bepaalde foto's (dus niet alle foto's) op deze kaart vanaf mijn comp.
 
foto's bewerken

zo ik ben er uit, heb net zo lang zitten proberen tot ik het gevonden heb, gewoon naar mijn afbeeldingen, een memorie card in je comp. dat kopieren en hup het staat er op , nu ook op de digitale fotolijst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan