converteren MOD bestanden naar AVI?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rianne bosch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2007
Berichten
1
Ik heb met een JVC camera type Everio HDD een filmpje gemaakt. Nu wil ik deze gaan bewerken in windows moviemaker maar het lukt me niet om de bestanden te importeren. Het zijn MOD bestanden en heb ze met een converteer programma al geconverteerd naar AVI, toch kan zowel moviemaker als adobe premiere de filmpjes niet converteren. Wie heeft er een idee waar dit aan kan liggen?
 
hoi ik weet dat je .mod bestanden kunt bewerken in Pinnacle. daar kun je ze gewoon in openen. heb je er geen bewerkings software bij gekregen dan?

lees anders dit stukje eens:

dit misschien heb je er wat aan

suc6 groetjes mike
 
het enige wat je hoeft te doen, is de bestand naam (mod) te veranderen in (mpg)

Klaar.

Grtz Leo
 
Laatst bewerkt:
MOD omzetten in MPEG2

Helaas is dat niet waar. Het kan wel, maar dan heb je geen geluid.
Je kunt een MOD file converteren met Movavi Video Converter of AVS4YOU naar mpeg2, maar deze programma's zijn niet gratis. De proefversie van Movavi converteert maar 80% van de scene en AVS4You zet een merk midden in het beeld. Het werkt wel!
Ulead VideoStudio 11.5 Plus kan ze wel aan en dit programma kun je 30 dagen gratis proberen. Succes.
 
Er zijn allerlei soorten van converters op de markt, moet je een professionele. Ik wil heel graag wat hulp te doen. Mijn vrienden vertelden me een website, maar ik vergeet het maar, als je nodig hebt zal ik u later vertellen.
 
Dit topic is orgineel uit 2007 en dus al een tijdje belegen. Oude topics mogen in ruste blijven;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan