Videoband op DVD dan DVD weer inladen met Pinnacle 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
ik heb nog al wat vakantie Videofilms liggen en heb er al enkele met Pinnacle 11 bewerkt en op dvd gezet. nu wil ik echter voordat ik de videobanden voor andere films ga gebruiken de orginele opname bewaren en ook maar dan onbewerkt op dvd zetten dit wil ik doen om altijd de beschikking te hebben over het orginele bestand
en dus de videobanden niet meer nodig zijn
Als ik dus de opname op dvd zet dan krijg ik Video_ts bestanden wil ik deze gebrande dvd met Video_ts bestanden weer met Pinnacle op mijn harde schijf zetten dan word er om Avi bestanden gevraagd en wil hij deze Video_ts niet accepteren.
kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen om dit toch mogenlijk te maken
welke programma`s ik daar eventueel voor moet gebruiken
 
als je de videobanden kopieerd naar je hd om te bewerken heb je de ruwe onbewerkte versie al reeds op schijf staan. Als die bestanden niet te groot zijn kan je ze volgens mij als onbewerkte data backuppen op een datadvd(iso).
 
als je de videobanden kopieerd naar je hd om te bewerken heb je de ruwe onbewerkte versie al reeds op schijf staan. Als die bestanden niet te groot zijn kan je ze volgens mij als onbewerkte data backuppen op een datadvd(iso).

ik heb nu een nieuwe videoband met pinnacle op de HD gezet en zie in de map de volgende files

LONDON 1.avi
LONDON 1.avi.A.index
LONDON 1.avi.index
LONDON 1.scn
LONDON 2.avi
LONDON 2.avi.A.index
LONDON 2.avi.index
LONDON 2.scn

kan ik deze ook branden op dvd wanneer nodig is weer in een map plaatsen en dan weer via Pinnacle op ijn scherm in Pinnacle krijgen
 
moet volgens mij wel kunnen
 
zal het eens uitproberen
hartelijk dank voor de reactie:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan