Meerdere films op 1 DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Berichten
986
Hallo,

Ik heb een paar films gedownload.Dit waren AVI-bestanden.Deze heb ik omgezet naar DVD-bestanden en dan op DVD gebrand.Tot hiertoe geen enkel probleem.
Nu mijn vraag : aangezien de films maar ongeveer 1,7 gb in beslag nemen ,wou ik weten of het mogelijk is verschillende films op een DVD te branden?En zoja ,met welk programma.

Thanks
 
Met ConvertXtoDvd bijvoorbeeld ,
Hoef je de AVI niet eerst te converteren .
en ook een heel eenvoudig Menu .

Maar ook mogelijk met Nero Vision of het gratis The Filmmachine.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Mijn vraag was of ik verschillende films op 1 DVD kan branden?

Thanks
 
Misschien dat ik het antwoord van Edwinus niet goed begrijp
 
Eric bedoelde met Nero Vison kun je meerdere avi bestanden toevoegen en dus meerdere films op 1 dvd plaatsen (Met menu keuze film 1 of film 2) en met Nero recode kun je ook meerdere dvd tiels op 1 dvd branden
 
Hallo,
Ik heb met Nero-recode de 2 films op 1 dvd gekregen.
Maar ik heb geen keuzemenu bij de opstart.Nochthans staan de 2 films erop.

Wat moet ik doen om een keuzemenu te krijgen?
 
Misschien had je even moeten kijken bij de keuze mogelijkheden voordat je ging kopiëren, ik weet het eigenlijk niet goed. Ik heb dit met Nero Vison gedaan en ik dacht dat je dit bij recode ook kon. Moet wel dacht ik
 
Nero Recode of Nero Vision

Maar ik heb geen keuzemenu bij de opstart.Nochthans staan de 2 films erop

Staat er wel een Video-Ts ,IFO enz , erbij.
Ik weet niet wat je precies hebt gedaan maar je kan volgens mij geen Menu maken met Recode.

Op het ? linksonder klikken
Maar als iemand denkt dat wel kan dan hoor ik dat graag.




Even nog voor de duidelijkheid :

1.Nero Recode ;

Eerst converteren wat je al had gedaan is niet nodig .
Gewoon de AVI`s,Mpeg`s enz ,erin laden en de rest gaat ,met wel een wachttijd ,vanzelf.
Je kan dan schuiven met balken zodat de files op één DVD passen maar dan heb je natuurlijk wel kwaliteitsverlies.
De rest wijst zich denk ik vanzelf.
Ook weer even linksonder (in versie 8 maar volgens mij ook in 7) op het ? klikken en je ziet een tutorial.



2. Nero Vision :

Ook weer de AVI`s,Mpeg`s , VOB`s enz ,erin laden .
Dan sleep je ze naar onderen in de balk en maak je een ,als je dat wilt ,een Menu (zonder kan hier ook )
Deze kan je kiezen met verschillende achtergronden .
Hoe weet ik zo gauw niet meer want ik gebruik tegenwoordig zelf ConvertXtoDvd .
Ook hier weer even linksonder op het ? klikken .




Iets wat trouwens in elke Nero zit .

Ook online : http://www.nero.com/eng/support-manuals-helpfiles.html Maar niet in het NL/

Welke Versie trouwens ? 8 of 7 .Want bij 8 kan je gelijk naar AVCHD om een Menu te maken.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt in Recode dvd's samenstellen en dan Hoofdstukken aanmaken. Hoe het werkt kun je zelf uitproberen. Je kunt op pos 1 Het eerste hoofdstuk)film 1 zetten en daarna op de pos waar je 2e film begint je 2e hoofdstuk laten beginnen. Misschien niet de elegantste manier.
 
Ja hoofdstukken wel maar geen Menu
Daarom is Nero Vision hiervoor makkelijker.

Maar zoals eerder gezegd het ?in Nero staat denk ik wel het antwoord

Ook te vinden bij Start>alle programma`s >Nero
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan