internet,msn en chello

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan79

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
299
hoe kan het zijn dat ik geen internet pagina kan openen omdat ik dan in beeld krijg dat ik mij weer moet aanmelden bij chello,sidd naam en zo.terwijl msn wel verbonden is met internet en gewoon kan chatten??
als ik de webpagina weerafsluit en dan opnieuw weer open is het weer goed,erg vaag
wie weet er iets op

ik heb vista
 
Laatst bewerkt:
Dit komt waarschijnlijk omdat je de aanmeldprocedure van UPC internet nog niet door bent geweest.
Dan wil het wel eens voorkomen dat je dan wel op MSN kunt, maar als je IE opent dan meteen de aanmeldpagina ervoor krijgt.

Als je nog niet eens keer door die procedure bent geweest klopt het precies.
Symptomen daarvan zijn: traag internet tot 30 - 80 kb/s vaak de aanmeldpagina er voor krijgen als je je browser opent.

Wat je het beste kan doen is eerst eens proberen om in te loggen daarvia.
Je hebt op je overeenkomt je gebruikernaam, je SID en je wachtwoord staan.
Je zal een combinatie van je gebruikernaam en wachtwoord of van je SID en wachtwoord dienen te gebruiken om in te loggen.
Je gebruikersnaam is het eerste gedeelte van je volledige e-mailadres wat je van UPC hebt gekregen. bijvoorbeeld j.pieters32@upcmail.nl Dan is de gebruikersnaam: j.pieters32
Als je de SID wil gebruiken dan er om denken dat het eerst 3 letters INT en vervolgens allemaal cijfers zijn. een voorbeeld van een SID is: INT038212 (sommigen willen de 0 nog wel eens voor een hoofdletter o verwisselen.. daarom.. :) )
Nadat je door deze procedure bent geweest.
- Computer afsluiten
- Modem van de stroom halen en een minuutje wachten
- Modem weer aansluiten
- wachten tot er minimaal 4 lampje _constant_ branden. (dus niet knipperen. Dat de 5e knippert, dat is geen probleem.. het maakt niet uit of de 5e knippert of constant brandt).
- Als er dan 4 lampjes constant branden kan je de computer weer opstarten. Vervolgens behoor je wel een goed werkende internetverbinding te hebben.
 
we gaan het proberen,we hebban al jaren upc en het internet,dus zal wel erg vaag zijn als het daar aan ligt maar het valt te proberen.

bedankt voor je reactie in ieder geval
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan