Muziek en films haperen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ReVe1988

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
Berichten
4
Hallo

Ik heb sedert dit weekend een volledig nieuwe pc maar ik merk dat mijn muziek hapert als ik muziek afspeel. Ditzelfde gebeurt bij films ook.

Als ik terwijl wmp 11 of BSplayer pro spelen een toepassing open (bv microsoft word of een spel aan het installeren ben) hapert mijn muziek of muziek in films de hele tijd...
Ik ben hier nu enkel aan het typen en de muziek blijft geregeld haperen (om de 20 seconden) Het is zoals een cd die even doorslaat... Dit geldt ook als ik een spelletje speel (bv call of duty 2 die totaal niet zwaar is voor mijn pc met een gts 8800 640Mb ram)

Ik weet niet hoe dit komt want dit is een nieuwe pc van 1250 EURO.
Geluidskaart on board ASUS P5K serie.
CPU Intel dual core 3.0 GHz
4 gig ram
Vista premium 64 bit (origineel)

Moet ik nu een nieuwe bijkomende geluidskaart steken of aan wat ligt dit? Ik gebruik de meest recente drivers voor de geluidskaart. Of komt dit door vista (ik denk het niet want vista runde goed op mijn oude pc met 512 Mb ram)

mvg

ReVe
 
Als je hem nog zo kort hebt, is het toch een garantiekwestie? Onmiddellijk terug naar de verkoper en een andere, goed werkende PC eisen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de pc zelf samengestoken en zou 100 km moeten rijden om een ander moederbord te eisen...

Moest er iets mis met het moederbord zijn zou het toch niet enkel dit zijn...
Ik probeer nu de chipsetdrivers te vernieuwen
 
Ik heb nog steeds haperingen in de muziek en film na een update van audiodrivers en chipsetdrivers...

Iemand die nog een voorstel heeft om deze vervelende zaak op te lossen?
 
Kijk in de lijst van geinstalleerde software of je geinstalleerd hebt: "High Definition Audio Driver Package KBXXXXXX" waar de X'en staan voor cijfers. Zo niet, download Microsoft UAA Bus Driver for High Definition Audio en installeer deze Microsoft update voor je audiosysteem. Ik weet niet of het zal helpen.
 
Danku voor de oplossingen maar ik heb het nu anders opgelost
Ik heb nu gewoon geen driver geinstalleerd (vista installeert toch direct één die wel werkt)
Heb ook de laatste oplossing niet geprobeerd omdat ik geen zin heb om een 5de keer te formatteren

mvg

ReVe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan