Probleem met Ondertitelen; Filmbestand wordt veel groter!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Julian16

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Berichten
189
Hallo,

Ik heb een vreemd probleem bij het ondertitelen van een film.

Ik heb al een aantal films succesvol ge-ondertiteld. Maar sinds kort ondervind ik problemen met VirtualDub wat ik gebruik om te ondertitelen. Mijn probleem gaat als volgd:

Ik heb een aXXo film (.avi) van 700 MB die ik wil ondertitelen met een SSA ondertitel van www.ondertitel.com. Maar als ik begin met ondertitelen word de film steeds groter en groter. Ik begon met 700 mb en halverwege was de film 30 gb! Ik heb echt geen idee hoe dit komt, voor zover ik weet is geen instelling verandert. Ik heb twee films wel succesful ge-ondertiteld (300 en The Shawshank Redemption) en die waren volgens mij maar een paar MB groter dan het origineel.

Iemand een idee hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?

Mvg,

Julian.
 
Laatst bewerkt:
je bent in dit geval verzuimd om in virtualdub de compressie als divx/xvid toe te passen, vandaar dat je boven de 30gb aan filmmateriaal komt. Nu wordt deze ongecomprimeerd weggeschreven.
 
je bent in dit geval verzuimd om in virtualdub de compressie als divx/xvid toe te passen, vandaar dat je boven de 30gb aan filmmateriaal komt. Nu wordt deze ongecomprimeerd weggeschreven.

Doe ik dit dmv Video > "Direct stream copy".
 
Laatst bewerkt:
video>compression, kies hier dan de gewenste codec
 
Default staat virtualdub op "Full Processing"....
Je moet dit inderdaad veranderen in "Direct stream Copy".....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan