Word knetter!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Berichten
226
Hoi Jongens,

O jongens jongens ik word echt stapel geloof ik. Ik heb op vezoek van hier openoffice geinstalleerd omdat mijn office het niet deed en ik geen cd-rom heb of iets. Maar ik snap niet hoe ik heb nu moet openen. Want als ik hem probeerd te openen dan krijg ik zoveel vakjes en weet niet hoe ik dit moet doen:confused:

Kan iemand mij ASTUBLIEFT (zou het heel erg waarderen!!) die me een stappenplan kan geven van het hoe installen en het hoe open en waarin...?

Groet,
Madamme Bingo
 
help!

Het geel envelopje staat nu op mijn bureau blad maar wanneer ik hem wil openen dan krijg ik dingen te zien als: openoffice23, setupexe en nog taloze andere icoontje word er knetter van!:shocked:
 
Hey Bingo,

Ik ben bezig met een installatie beschrijving aan het maken; overigens niet dat ik het speciaal voor jou maak maar is gew00n een opdracht van mij opleiding.
 
Microsoft 2007 is bijna afgelopen, werkt OpenOffice.Org goed?

Hallo :D

Zoals ik boven al schreef is de proef periode van ms office 2007 bijna afgelopen, mijn vraag is dus werkt Open Office org, goed en werkt dit ook met Vista??

Alvast bedankt :thumb:


Groetjes,
Edith
 
Edith,

wat betreft werking van OO in vergelijking met MO 2007 kan ik je niets zeggen aangezien ik nog geen ervaring heb met MO 2007. Waar werkte je mee voor MO 2007 ??? Aantal functies in OO zijn anders in vergelijking met bv MO 2003.

Groetjes,

Sander

Hallo :D

Zoals ik boven al schreef is de proef periode van ms office 2007 bijna afgelopen, mijn vraag is dus werkt Open Office org, goed en werkt dit ook met Vista??

Alvast bedankt :thumb:


Groetjes,
Edith
 
Edith,

wat betreft werking van OO in vergelijking met MO 2007 kan ik je niets zeggen aangezien ik nog geen ervaring heb met MO 2007. Waar werkte je mee voor MO 2007 ??? Aantal functies in OO zijn anders in vergelijking met bv MO 2003.

Groetjes,

Sander

Hoi Sander,

Hiervoor werkte ik met windows 2000 en MO 2000, MO 2007 is dus sowieso geheel nieuw voor me.

Groetjes,
Edith
 
open office

ik gebruik al een tijdje open office. Werkt net even iets anders, maar daar wen je wel aan. Wat wel opvalt is dat het openen van een dokument langer duurt dan bij MsOffice.

Geen problemen in combinatie met Vista, al vind ik ook dat Vista niet echt sneller is dan de voorgangers.

Ook het installeren is op zich niet zo moeilijk van OO. Installeren/uitpakken en se setup draaien.

het is een goed alternatief voor een legale Office!
 
o my god

hey jongens:eek:

het is me nog steeds niet gelukt. toen ik jullie om hulp vroeg heb ik het maar gelaten geloof ik:D

nu heb ik het echt nodig ben bezig met een sollicitatiebrief en zit met een griepje thuis...:(

ik heb het nog steeds op mijn buroblad maar weet niet of dit nog wel goed is...:confused:

help me???:rolleyes:
 
mag ik er vanuit gaan dat je het nog (steeds) niet hebt geinstalleerd?

Anders knip het mapje van je bureaublad en verplaats het naar je map documenten in map bv downloads.

Open daar de map openoffice en zoek het mapje setup.exe.
Installeren is niet zo'n probleem.

succes

Koos

eveneens ziek thuis, maar dan met me poot omhoog
 
met poot omhoog:D

ik heb nu dat mapje gekopieerd naar my doc. en nu begin ik weer opnieuw. ik zie namelijk
mapjes die ik moet kiezen....:confused:
 
tsja, keuzes maken.....moeilijk....

je zie eerst 3 mapjes (licenses/openoff/readmes), klik op openoff. daarna weer een aantal mapjes. Kies voor setup..... en gaan.....
 
ja inderdaad daar heb ik jou voor:p

maar weetje... ik heb op setup exe openofficeorg en inst gedrukt en allen zeggen dat ik het al heb geinstalleerd:confused:

hoe kan ik het nu gebruiken dan?:rolleyes: of ga ik nu te snel...:eek:
 
dus..... gemakzucht...... pfff

als je het al geinstalleerd hebt, kijk dan bij Start (links onderin je beeldscherm) - programma - en kijk of je in het menu dan ook OpenO hebt staan. Kies dan Writer en maak je soll brief (dat hoef ik toch niet voor je te maken hoop ik)
 
te gek

koosj! het is me gelukt:thumb: erg fijn en ERG bedankt. en nee je hoeft mn cv niet te maken ha ha ha:D

voor jou :thumb::thumb::thumb::thumb:

en voor mij? weer wat geleerd...
tot gauw xx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan