Hoe moet ik een film op dvd zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

music4ever

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2007
Berichten
48
Hey :)
Ik heb een film op mijn computer staan.
Bestandstype: videofragment
En er staat DVDRip in de bestands naam.
En kan ik het gewoon op dvd branden en daarna gewoon in mijn dvd speler bekijken? :confused:
Alvast bedankt!
Oja het is een Engelse Film, hoe kan ik ervoor zorgen dat er subtitles bij komen te staan? :)

Doeg!
 
film op dvd

Is het een volledige (speel)film. En heb je een prg voor dvd's te branden zoals Nero oid?
Wat is de volledige naam van de film. Op internet kun je ondertitels op zoeken.
Bijvb op damagni dot en el
 
Laatst bewerkt door een moderator:
DvDRips kunnen ook divx of xvid [avi] bestanden zijn.... de uploader wil er alleen maar mee zeggen dat hij de dvd als source heeft gebruikt en niet met een camera'tje in de bios heeft gezeten.....

Als je dvd speler avi's [divx] aankan kun je hem zo branden..... en afspelen...
 
Is het een volledige (speel)film. En heb je een prg voor dvd's te branden zoals Nero oid?
Wat is de volledige naam van de film. Op internet kun je ondertitels op zoeken.
Bijvb op mo alsjeblieft zeg merel é

Ja volledige SpeelFlim, Lost And Delirious
En volgens mij kan mijn dvd speler geen Divx aan (i guess)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Links naar ondertitel sites zijn verboden, het is namelijk copyrighted materiaal.
 
Met Nero Vision

Als bij de conversie losse ondertitels meegenomen moeten worden, dan WinAvi of ConvertXtoDVD
 
Ik neem aan dat je een Avi film hebt van 700mb.

Allereerst moet je ConvertXtoDvd downloaden. Zodra je het geinstalleerd hebt, open je het en klik je op het groene plusje aan de rechterkant en zoek je je film op.

Je kunt nu het menu scherm een beetje customizen, en ook subtitles toevoegen. Dit doe je door te rechtsklikken op Ondertitelingskanaal en Voeg ondertitelingskanaal toe. Een (.srt) ondertitel kun je downloaden van vele websites. Even googlen naar een site dus.

Als je je ondertitel hebt toegevoegd druk je op Converteren. Dit duurt ongeveer anderhalf uur, maar kan ook langer zijn. Zodra het klaar is kun je het branden via ConvertXtoDvd (je hoeft alleen een dvd-r schijfje in je brander te stoppen en het start automatisch). Na ongeveer een half uur is het klaar met branden.

-J
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan