De beeld mist de rode kleur

Status
Niet open voor verdere reacties.

chr3lut

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2007
Berichten
24
Goedenavond,

Ik ben op zoek naar een multimedia player software die kan compatible zijn met mijn

Beamer

marquant MMB-1 !

De beeld mist rode kleur als naar een film kijk.

mij vraag is , er is een mogelijkheid om deze probleem te kunnnen oplossen ?

Alvast bedankt


Mvg,

Christian
 
De beeld mist rode kleur als naar een film kijk.

En als je niet naar een film kijkt? Dus gewoon wanneer je het bureaublad of zo laat zien.
Welke player gebruik je nu voor films?
 
Dank u voor reactie,

Ook minder rood in de bureau !

Ik gebruik GOM player,soms Divx player en VLC maar als ik beeld probeer voor de

kleur te regelen die verandert alleen op de laptop ( multimedia player )niet op de beamer.

Bedankt,
 
Zijn er geen functies of knoppen te vinden op de beamer waarmee je de beeldinstellingen van de beamer kunt veranderen? Wellicht staat hierover meer in in de gebruiksaanwijzing/handleiding.
Hoelang heb je de beamer al? Want misschien zijn er onderdelen (bijvoorbeeld de lamp) verouder/kapot...
 
De beame is per maand oud ! op de menu gaat goed alleen als naar de tv kijkt,maar de film niet...daarom ,zoek ik een multi media player daar me kan de beeld misschien kan instellen.

heeft u een idee welke past met de beamer?

alvast bedankt,

chris
 
Je kunt nog:

- kijken of je het contrast etc. kunt instellen op de beamer zelf, door knoppen of iets dergelijks.
- kijken of alle kabels goed vast zitten (schroefjes van de kabel vastgedraaid?).
- kijken of je videokaart up-to-date is. Welke videokaart heb je? Onboard of een losse?

Als dit alles oké is, zou ik terug gaan naar de winkel en daar je probleem voorleggen, gezien het feit dat de beamer slechts 1 maand oud is.
 
Als bv met de console Wii speelt,de beeld is helemaal perfect ! alleen maar met

de laptop of gewoon pc de beeld is niet goed,op de computer is prima !

maar op de scherm ....!! mist bv rode kleur.

PS: de videokaart is ok goed,kabels etc...

alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan