HP Image Zone software

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinette

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Berichten
192
Hallo,

Wie kan mij helpen aan de originele software van HP image Zone 4.0 voor een Desktop pc Pavilion a750 nl. Op de HP site staan alleen updates. Had origineel Hp Image Zone 4.0 en Hp Image Zone Plus 4.2 en dacht dat is dubbel dus gooi ik HP Image Zone eraf maar nu mis ik de standaard bestanden. Had beiden dus nodig. Heb ook internet afgestruind maar kan niets vinden. Wil hem graag terug hebben vanwege de prachtige panorama's die ik er mee kon maken.

Al vast bedankt,

Reinette
 
Laatst bewerkt:
NIET op de link van Reflee klikken.
User banned.
 
Hallo kan ik antwoord krijgen op mijn vraag kan ik die software link van SJJ wel of niet gebruiken????? Heb er niet al te veel verstand van, sorry!

Heren reageer even, alvast bedankt!

Reinette
 
Laatst bewerkt:
Die link van SJJ is prima, daar gingen de berichten niet over.:)

Er was een bericht geplaatst met spam, deze is inmiddels weggehaald. Alleen de reactie's daarop zijn er nog. Reflee is de nicknaam van diegene die het bericht geplaatst had. Echter is de persoon niet meer welkom op Helpmij.
 
Laatst bewerkt:
Eh, hier heb ik niks aan deze link, dat is voor een scanjet die ik niet heb, heb het toch geprobeerd en heb alleen de scanjet kunnen installeren maarhet programma zelf werkt nog steeds niet. Had ook gevraagt om software voor een Desktop computer van HP.:confused:

Dus nou heb ik nog niets!! Maar misschien doe ik iets fout?:eek:
 
niet opgelost!!!!!!!!!!!!

Nee mijn probleem is niet opgelost!!!! Heb me er bij neergelegd dat niemand weet hoe je aan die software kan komen zonder dat je weer alles opnieuw moet installeren.

Maar als er ooit iemand toch nog een tip heeft dan graag! Maar geen links met software voor scanjets of andere apparaten want DAT WERKT NIET!!!!

Al vast bedankt! :thumb:
 
Staat de software niet op de meegeleverde cd-rom, die bij je pc horen?
 
Staat de software niet op de meegeleverde cd-rom, die bij je pc horen?

Helaas bij een HP PC krijg je geen cd-rom maar kun je eenmalig herstelcd's uit je pc halen. Maar om die te gebruiken moet je alles op fabrieksinstallatie herinstalleren en dat gaat me een beetje te ver hier voor. Ook al omdat ik dit onlangs ook al heb moeten doen vanwege een virus. :eek:
 
Ook niet als je de versie voor de scanjet geïnstalleerd hebt staan??
 
Ook niet als je de versie voor de scanjet geïnstalleerd hebt staan??

dat weet ik niet, heb deze ook al niet meer omdat ik daar niets aan had. Heb ik er gelijk weer afgegooid. Maar had ook IZ expres er op geet en toen geprobeerd en dat werkte ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan