jpg vergroten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gethez

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
438
hallo,

ik heb een jpg bestand van 470 x 350 resolutie en ik moet deze vergroot krijgen tot een minimum van 1059 x 686 pixels om mee te doen aan een fotowedstrijd....

kent iemand een programma dat dit kan en ook met zo weinig mogelijk resolutieverlies,
laat het me dan weten...

gethez
 
Wanneer je dat voor elkaar krijgt, durf je die foto niet meer in te sturen hoor, dat ziet er niet uit.:eek:
 
heb net ff zitten surfen op het forum en men raadde irfanview aan

heb dit geprobeerd en het lukte en ziet er toch nog mooi genoeg uit
 
Dan heb je de foto per ongeluk toch op een hogere resolutie gemaakt.
Succes met de wedstrijd! :thumb:
 
Om het echt zo mooi mogelijk te krijgen, kun je OnOne GF Print Pro of Photozoom pro gebruiken... beide programma's staan behoorlijke vergrotingen toe, hoegenaamd zonder kwaliteitsverlies......

Maar als je met de uitkomst van Irfanview tevreden bent is dit misschien een tip voor een volgende keer.......
 
het is eigenlijk een jpg van internet afgehaald... lol
ik hoop dat ik het kan laten uploaden want als de resolutie niet groot genoeg is kan ik het schudden...

dank je AJ en ERpcity voor de tips....
 
Mmmmmmmm,
je bent dus een valsspeler.
Mag hopen dat er een adequate jury zit, die doorziet dat zo.
 
neen het is een wedstrijd om een bankkaart te ontwerpen die je dan gratis toegestuurd krijgt....
lol
zijn die 2 programmas betalend erp???
 
ik heb die photozoom pro kunnen installeren , maar bij het opslaan van foto's zegt het programma dat het er een watermerk aan toevoegd...

wat is zo'n watermerk, wat doet het met je bestand??
 
Betalend? ....uhm, eh, ja, respectievelijk € 149 en € 159.....
 
Een watermerk is een soort logo of "stempel" dat in het beeld verschijnt... "proefsoftware" o.i.d. ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan