html naar exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimiez

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2005
Berichten
10
Hallo,

Ik ben opzoek naar een goed programma om een website om te zetten naar een .exe bestand. Ik heb al diverse programma's geprobeerd waaronder html exe, ebook maker, byterun maar bij elk programma loop ik tegen hetzelfde probleem aan; het is niet mogelijk om een pdf in een nieuw venster te openen. En dit is wel noodzakelijk, aangezien er veel pdf'en op de site staan.

Weet iemand misschien een programma die dit wel ondersteund of misschien een andere oplossing. het is dus de bedoeling dat deze site op een cd wordt gezet en dan als afgespeeld kan worden op elke willekeurige computer zonder dat een internet verbinding of extern programma nodig is.

Alvast bedankt!

Kim
 
Waarom zit je dan moeilijk te doen met een .exe?

Gewoon de content van de HTML site naar de CD kopieren.

Voor die PDF bestanden gebruik je bij een link het attribuut target="_blank"
HTML:
<a href="bestand.pdf" target="_blank">Bestand</a>
 
Waarom zit je dan moeilijk te doen met een .exe?

Gewoon de content van de HTML site naar de CD kopieren.

Voor die PDF bestanden gebruik je bij een link het attribuut target="_blank"
HTML:
<a href="bestand.pdf" target="_blank">Bestand</a>

helaas.. was het maar zo simpel.. als ik de site naar een cd zou kopieren en de klant zou dan de site willen bekijken is de kans erg groot dat hij/zij de volgende foutmelding krijgt:
"om de beveiliging van uw computer te verbeteren, heeft IE dit bestand beperkt in het weergeven van actieve inhoud, die mogelijk toegang verschaft tot uw computer." De klant zou dan eerst de geblokkeerde inhoud moeten toestaan.. ten eerste komt dit zeer onprofessioneel over, ten tweede ziet het er niet uit en ten derde is de kans groot dat de klant de cd meteen weggooit..
Vandaar dat er waarschijnlijk toch een .exe bestand van gemaakt moet worden.

en target=_blank.. dat snap ik.. maar dat werkt niet bij de diverse compiler programma's..
 
Dan snap ik nog steeds niet waarom je het zo wilt hebben...

Uit je verhaal begrijp ik dat je websites voor iemand maakt, diegene is dus een klant.
Waarschijnlijk wil je je klant een demo laten zien van de site, vandaar dat je het op cd wilt hebben.

Waar komt die website uiteindelijk op te staan? Juist ja, het internet. Waarom zet je die site dan niet op jouw webspace en geef je een link naar de klant?

Daarnaast als die klant die foutmelding krijgt en hij meteen de cd weggooit dan concludeer ik daar eerder uit dat het geen serieuze klant is. Wat je dan wel kunt doen is aangeven dat die melding alleen wordt weergegeven wanneer de pagina lokaal wordt bekeken (Tenzij je bij de internet opties een vinkje zet bij "Actieve inhoud weergeven") en het online dus niet zal verschijnen.
 
Oké, ik zal idd even iets meer uitleg geven.

Het gaat hier om een bestaande website, deze website draait al op internet en gaat over een nieuwbouwproject. De klant wil graag deze website op een cd als promotiemateriaal. De site is iets anders dan de versie die online staat, op de cd komen onder andere de plattegronden van de woningen erbij (deze zijn niet beschikbaar op de site).

De cd zal dus verspreid worden onder de belangstellenden voor het nieuwbouwproject. Hiervoor is het dus van belang dat de website op cd overal bekeken kan worden ongeacht het besturingssysteem.

Vandaar dat het dus geen optie is om de website zo op een cd te branden ivm active x etc.. daarom ben ik dus opzoek naar een compiler om html om te zetten naar .exe
 
Heb de oplossing gevonden: het programma HTML2Exe Baler 2.0 werkt perfect!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan