foutmelding nero dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

herbanus

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
Berichten
44
Ik wil een bestand (avi) naar een dvd branden via nero. Nero zet dit eerst automatisch om naar dvd bestand en dan brand hij normaal. ik kies 'make your own dvd'. Ik volg alles op het scherm en dan op het laatste moet je op BURN klikken. dan heeft hij de volgende foutmelding. Onvoldoende ruimte beschikbaar voor tijdelijke bestanden op C:/Documents/Local/Beheerder/Temp/..
Op zich dacht ik van deze temporary map de verwijderen, heb dat gedaan zodat er niet veel meer instaat. Maar dat helpt niet, hij blijft dezelfde melding geven. Kan iemand mij hier helpen?? alvast merci
 
Hoeveel vrij ruimte heb je op de C-schijf/partitie? Heb je de C-schijf al eens gedefragmenteerd?
 
heb nog 2,4 GB vrij op de c partitie en heb hem al eens gedefragmenteerd
 
Kijk na in Schijfbeheer (Start -> Uitvoeren -> diskmgmt.msc) of je C: schijf niet toevallig een FAT-32 partitie is in plaats van NTFS?

Indien ja, dan
Start -> Uitvoeren -> convert c: /fs:ntfs
Er zal gezegd worden dat dat pas kan worden uitgevoerd bij een herstart. Geef hier bevestigend antwoord op.
Herstart daarna de pc. De conversie gaat vanzelf van start tijdens het opstarten van Windows.

Succes,

Tijs.
 
Heb dat juist gedaan, maar het is een NFTS en volgens het systeem is alles in orde.
nog 15% vrije ruimte op de C-schijf.
 
Ik hoop maar dat je niet de aangegeven (sub-)map zelf hebt weggeggooid, maar alleen de inhoud van die sub-map? Anders moet je die map handmatig opnieuw gaan maken.

Tijs.
 
Nee gewoon de bestanden die erin stonden. Ben nu aan het zoeken achter andere programma's, maar vind lik niets, of te wel betalend natuurlijk
 
Ik heb de oplossing gevonden, ik moest blijkbaar zo'n 4GB vrije ruimte hebben op de c-schijf, heb dat dus vrijgemaakt en nu werkt het perfect!
 
Graag nog even klikken op Vraag is opgelost in het vakje Status van de vraag, rechts
onder aan de pagina.

En gefeliciteerd... Knap zelf uitgezocht! En bedankt voor het melden van de oplossing. :thumb:

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan