Iso vraag i.v.m Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hallo,

Ik heb iets gedownload en dat is en ISO bestand, op zich geen probleem zou je zeggen maar het is een bestand van 773 MB en het moet op een CD en dat gaat dus niet dan gooit hij mijn CD eruit met de melding geen genoeg capaciteit. Logisch!
Maar wat doe ik hier aan? Normaal als dit het geval is zijn het twee ISO bestanden, 1 voor CD1 en 1 voor CD2. Verder is het pictogram nu geen standaard ISO pictogram maar staar er iets van Nero in??
Er gaat dus het één ander fout en wie helpt mij even?

Bedankt alvast,
Raymond


Edit: Er stonden dus eerst wel twee ISO bestanden!
 
Laatst bewerkt:
De redder in nood...

Stap 1. Open je iso met Nero (Minimaal versie 6!)
stap 2. Je krijgt een venster in een venster (Burn Properties: Snelheid etc.)
stap 3. Linksboven in dat kleine venster staat CD maak daar dvd van
stap 4. Je kunt ook nog instellen dat je nog data kunt bijvoegen...
BRANDEN MAAR!

Succes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Edit: Er stonden dus eerst wel twee ISO bestanden!
Onduidelijk. Waar stonden die twee ISO-bestanden? Op een torrent-site? Gaat het om een spel, dat je op twee CD's wilt/moet branden?
Als je nu één ISO-bestand hebt van 773 Mb, heb je misschien een verkeerde of foute torrent opgehaald.

NB: kijk naar deze handleiding voor het branden van ISO in Nero.
 
Laatst bewerkt:
Alavst bedankt,

@Boeing,
Die twee iso bestanden stonden gewoon op de plek waar nu die ene staat maar het waren er in ieder geval twee.
Het is Roxio, dus geen spel. Binnen gehaald met via usenet!

@Gebruiker1352,
Uiteraard kan het op een DVD maar het zou ook gewoon op een tweetal CD's moeten dat is ook mijn vraag. Hoe komt het dat ik opeens twee aparte iso's kwijt ban en er nu opeens maar één staat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Raymond, wat er in usenet is gebeurd valt niet te beoordelen, hoogstens dat de oorspronkelijke poster zijn twee bestanden heeft teruggetrokken en vervangen door één ISO-bestand. Dat lijkt me logisch, meestal zit in zo'n ISO-bestand van software een flink aantal RAR-bestanden. Op de Roxio-site wordt één DVD-Rom aangeboden. Dan lijkt het aanbieden in usenet van één ISO-bestand ook logisch.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan