Map aanmaken wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@RTJE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
434
Hallo

Ik heb een Dualboot systeem met XP Prof en Vista Ultimate. Nu wil ik in Vista een nieuwe map aanmaken maar dit gaat niet zoals ik wil.

Als ik een nieuwe map aanmaak en ik geef hem een naam dan krijg ik de melding "Het bestand of de map bestaat niet" ook het verslepen van mappen weigert hij.


Wie weet de oplossing ??
 
Beschik je over voldoende rechten c.q. machtigingen? Dat is bij Vista meestal het probleem.
Heb zelf het probleem dat ik via verkenner niet in mijn documenten/mijn afbeeldingen mag komen, terwijl ik de enige aangemaakte gebruiker ben. Krijg dan de melding dat ik daar geen rechten heb. Ik moet dan mezelf eerst alle rechten toekennen via accountbeheer.
Persoonlijk vind ik dit een van de grootste nadelen van Vista, ben dan ook al druk bezig om al die door MS extra opgelegde beveiligingen, er met behulp van forums en info via diverse sites weer uit te slopen .
 
Nou dit werkt niet bij mij en ik vind dit zeer storend.
Is er ook nog een andere oplossing misschien?
 
@Jan van Asseldonk

Beste Jan,
Mij lukt het niet om via gebruikersaccount de rechten te verkrijgen wat een beheerder/administrator normaal heeft. Ik kan nog steeds niet in mijn mappen komen. Wat ik verkeerd heb gedaan met mijn installatie weet ik echt niet. Volgens mij "niks". Er staat bij gebruikersaccount configureren corriespc\administrator dus je zou zeggen ze kan er alles mee. Nee dus. Heb jij enig idee hoe ik kan oplossen? :confused:

Door verder te kijken dan mijn neus lang is op helpmij.nl forums heb ik de oplossing gelukkig gevonden. Mijn excusses voor te snel een vraag te stellen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan