Zeer trage verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nielsje8

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2007
Berichten
1
Geachte forum lezers:

Ik zit gedurende enkele weken met een probleem waar niemand een oplossing voor schijnt te hebben. Ik ben namelijk 2 maanden terug op een kamer in een appartement gaan zitten met m'n spiksplinter nieuwe laptop. Alles goed en wel, internet doet het zowel thuis, als op de universiteit als op m'n kamer. Het enige probleem is dat ik op m'n kamer een gigantisch trage verbinding heb.
De situatie in ons appartement is als volgt: Wij maken gebruik van tele2 ADSL met een DV2020 router. Op deze router zijn 2 pc's met een kabel aangesloten en 2 laptops draadloos. Alle verbindingen werken, alleen is mijn verbinding heel erg traag. Dit komt er concreet op neer dat internterpagina's 30-60 seconde nodig hebben om te laden, en als ik aan het gamen ben een ping heb van minstens 1000ms.
Zelf dacht ik dat het er mee te maken had dat m'n huisgenoot een statisch ip adres op zijn laptop had ingesteld en een aantal poorten had open gegooid om met azureus te kunnen downloaden.
Dingen die ik al geprobeerd heb: Een statisch IP adres instellen, in de router extra poorten open gooien voor programma's die ik gebruik, een nieuw IP adres instellen (ipconfig /release staat mij bij). De jongens van Tele2 konden mij ook niet verder helpen, omdat volgens hun testen mijn verbinding in orde was.
Wie heeft enige idee waarom ik zo'n trage verbinding heb?

Alvast heel erg bedankt!
 
Je zegt dat je huisgenoot download met azereus. je deelt die verbinding met 4 andere. misschien niet logisch dat jij een slome verbinding heb? of ben je de enige die er echt last van heeft?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan