HDV en MPEG afspelen via netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

papaleo

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Berichten
14
Daar ik eerst dacht dat dit een specifieke PS3 probleem was,is dit niet meer zo.....dus plaats ik dit probleem maar hier op de hoop dat hier iemand een idee,of nog beter een passend antwoord weet...

Ik kamp met het volgende probleem;

Ik heb wat, HDV (1440x1080) ,MPEG2(1920x1080), vakantie materiaal bewerkt met Pinnacle dat op de harde schijf van mijn PC staat,het zijn meerdere hoofdstukken van ongeveer 1 á 2 uur p/hoofdstuk dit speelt de PS3 via 'Twonky' perfect af, maar nu is elk hoofdstuk wat ik met de PS3 afspeel niet groter/langer dan 2GB/ 11.10min terwijl elk hoofdstuk van origines vele malen langer duurt.....dus wanneer ik een deel gaat kijken is dit door een of andere reden door de PS3 ingekort naar 11.10min terwijl het orgineel 1.30uur duurt.

Heb ik wat veranderd in mijn instellingen ofzo waardoor dit gebeurt,of komt dit door de laatste update van de PS3,want voorheen had ik dit niet, als ik een deel van b.v 1.30uur ging afspelen dan kon ik ook gewoon > 1.30uur bekijken en geen 11.10minuten.

Ik ben er nu achter dat het niet specifiek aan de PS3 ligt,als ik dezelfde bestanden ook via netwerk naar mijn Lim200i mediaplayer afspeel, ik de zelfde problemen heb....dus deze mediaplayer speelt deze bestanden ook niet > af dan 11.10 minuten van af mijn hdd in mijn PC... deze interne hdd is NTFS geformateerd dus waar kan dit in hemelsnaam aan liggen?

Waar ik ook achter ben is, dat ik een trial-versie van TwonkyMedia heb en die trialversie loopt over 3 dagen af,dus heb deze maar aangekocht...heb 'm wel via 'n bank-transfer gedaan dus duurt een paar dagen

Maar zou dat kunnen....dat Twonky software matig afspeel beperkingen op mijn PC loslaat ?

Het vreemde ervan is dat het alleen maar met mijn HDV en MPEG files is,er gebeurt iets in mijn PC/netwerk wat ik niet kan verklaren....
Ik heb dezelfde files,welke ook op een externe hdd staan, eens rechtstreeks gekoppeld aan de LimHD200i(mediaplayer) en daar blijven de orginele files wel intact dan maakt het niet uit hoe groot de files zijn ze worden dan niet ingekort tot ± 2Gb/11 minuten.

Gr,

Leo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan