dubbele liedjes wissen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruubke11111

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Berichten
7
Hoi

Ik heb dus onlangs een harde schijf van mijn stiefpa gekregen met zon 30000 liedjes op. Maar probleem is dus dat als ik in itunes kijk er zo'n 5000 dubbele bijzitten...

Weet er iemand of er een programma bestaat waar je in windows verkenner bv al die dubbele liedjes kunt wissen? kheb al eens gezocht naar iets dat yamipod noemde maar dat is gwn om je liedjes van op je ipod zelf te wissen.. het moet dus eigenlijk egt wissen op je pc zijn...

iemand oplossing?

alvast bedankt!
 
nja keb dat programma uitgetest.. Maar je moet nog steeds al je dubbele liedjes handmatig muisklik per muisklik verwijderen... het was niet egt dat dat ik bedoelde.. Kheb iets nodig die dat allemaal automatisch zou doen??

mvg ruben
 
nja keb dat programma uitgetest.. Maar je moet nog steeds al je dubbele liedjes handmatig muisklik per muisklik verwijderen... het was niet egt dat dat ik bedoelde.. Kheb iets nodig die dat allemaal automatisch zou doen??

mvg ruben

Welk had je dan uitgetest, want check indentivcal files doet toch precies wat je wil.
Of heb ik iets verkeerd begrepen?
 
Welk had je dan uitgetest, want check indentivcal files doet toch precies wat je wil.
Of heb ik iets verkeerd begrepen?

eum check indentivcal files? waar zou je dat dan moeten aan klikken? want ken het programma dus niet egt :p

mvg ruben
 
want ken het programma dus niet egt

Tja als je om een programmaatje vraagt, omdat je er zelf geen weet heb je kans dat je het niet kent.:)
Downloaden van de download pagina
Even naar beneden scrollen naar de downloadknop (de draaiende floppy is geloof ik alleen voo de sier)
Het werkt (na even bestuderen) vrij simpel.
en de stappen zijn aangegeven in blauw.
1 Bij folder aangeven welke folders doorzocht moeten worden.
2 Deze worden in de lijst eronder aangegeven.
3 Dan find duplicates.
4 vervolgens select all en even nalopen of er geen dubbele tussen zitten die je nog nodig hebt.
en dan 5 delete dialog, waar je kunt aangeven hoe je ze gewist wilt hebben.
zie verder help en de website.
Jammer is wel dat het maar een beperkt aantal keer gratis te gebruiken is, maar dan ben je al van je dubbele bestanden af.
mvg leo
 
Laatst bewerkt:
hmm kvin et egt raar.. Hij heeft geen duplicate files gevonden..
Maar als ik alles toevoeg in itunes geeft hij nog altijd 3000 dubbele bestanden aan :s

iemand oplossing?
 
Alles een keer aanwezig, maar twee keer aan de bibliotheek toegevoegd is heel goed mogelijk.
Ik geen itunes(meer), maar heb dat ook gehad, door op rechts te klikken (meen ik me te herinneren, anders even zoeken) kun je het bestandspad zien, dan zie je gelijk hoe het zit.
ws kun je het beste je bibliotheek wissen en opnieuw je muziekmap toevoegen, maar mogelijk heeft een itunes kenner daar een betere oplossing voor.
 
Laatst bewerkt:
en er zou egt geen oplossing daarvoor bestaan? of is dat gwn dan een fout van itunes ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan