dvd converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkfazer

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2007
Berichten
16
Ik wil graag delen van een door mijzelf opgenomen DVD overzetten naar een "peer to peer" website zodat anderen deze bestanden kunnen downloaden en bekijken. Als ik de DVD verken zie ik enkel Video RM en Video TS bestanden. Ik kan ze zowel met een aan windows gerelateerde DVD-speler of met Windows Media Player afspelen maar ik wil graag één enkel bestand van zo'n DVD er uit kunnen halen en zodanig uploaden dat iemand anders het als Windows Media Bestand of als "Power Cinema"(o.i.d.) bestand kan downloaden en afspelen. Wie kan mij helpen?? :eek:
 
Je zult de DVD om moeten zetten naar een avi-film. Hoe dat moet staat op Extra DVD beschreven.
Met VirtualDub (ook op die site beschreven) kun je dan je avi-film in stukken knippen.
 
bedankje

Beste Boeing 737. Heel hartelijk bedankt voor je hulp. Ik was al bang dat niemand me zou kunnen helpen maar dankzij jouw tips heb ik er vertrouwen in dat het me gaat lukken om andere mensen mee te laten genieten van het beeldmateriaal dat ik graag met anderen wil delen. Nogmaals bedankt.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan