.avi bestand afspelen in windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin888

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Berichten
1
wie kan mij helpen om ervoor te zorgen dat ik een gedownload .avi filmpje kan kan bekijken in windows media player? ik hoor nu alleen geluid, maar heb geen beeld!
 
Ik zou bij een avi-film eerst eens beginnen met het downloaden en installeren van de XviD-codec. In negen van de tien gevallen wordt het avi-bestand dan wel goed afgespeeld.
 
Ik zou bij een avi-film eerst eens beginnen met het downloaden en installeren van de XviD-codec. In negen van de tien gevallen wordt het avi-bestand dan wel goed afgespeeld.


Dat geldt ook voor Mediaplayer 11 voor Vista?
Heb je er ervaring mee?

Dezelfde vragen zou ik ook aan Gijsisok willen stellen.

Gr. dree.:)
 
Laatst bewerkt:
vlc is een mooi proggie om .avi bestanden te bekijken...
de enige manier hoe ik avi heb kunnen bekijken met windows media player is als ik de avi inpak in een iso bestand, die mount op de virtuele drive, en later media player de virtuele drive laten afspelen... das de enige manier hoe ik avi's kan laten lopen in media player...

als je vista hebt kan je ook avi bestanden bekijken in windows media center... heo dat precies ging weet ik niet meer, maar volgens mij was het tegen center zeggen dat je een bepaalde map wilt laten openen in center... zet daarin je avi bestand, en speel em dan af..


grts Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan