Mpeg4 bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theleo

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2005
Berichten
42
Hallo,

Ik zou graag willen weten of er een mogelijkheid bestaat om mpeg4-opnamen te bewerken? Ik zit bijvoorbeeld met een aantal telefoon-opnamen die bewerkt moeten worden. Zo staan er een aantal ondersteboven. Ik weet dat dit normaal gesproken kan met Windows Movie Maker maar die ondersteund gaan MPEG4. Converteren naar MPEG2 en AVI heb ik al geprobeerd, maar wanneer ik de video's daarna importeer in Movie Maker is het geluid weg.

Iemand een suggestie?

Groet.
 
Bedoel je opnamen gemaakt met het cameragedeelte van je mobieltje? Heb je geen CD-Rom met aanvullende software bij dat mobieltje gekregen? En heb je het over losse opnamen die ondersteboven staan?
 
Bedoel je opnamen gemaakt met het cameragedeelte van je mobieltje? Heb je geen CD-Rom met aanvullende software bij dat mobieltje gekregen? En heb je het over losse opnamen die ondersteboven staan?

Juist, opnamen gemaakt met het cameragedeelte. Ik heb wel een aanvullende software bij de telefoon gekregen (Samsung PC studio 3) maar daarmee is het draaien van het beeld niet mogelijk. Het zijn inderdaad losse opnamen.
 
Download en installeer IrfanView (Je kunt apart talen downloaden, waaronder Nederlands). Je kunt diverse bewerkingen op afbeeldingen uitvoeren, waaronder "Linksom roteren, Rechtsom roteren, Verticaal omklappen en Horizontaal omklappen".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan