Paint Shop Pro 8 - Animation Shop vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dallandra

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2005
Berichten
75
Hoi,

Ik ben sinds kort een beetje aan 't spelen met het maken van animatie in Animation Shop en nu heb ik 2 vraagjes, ik hoop dat één van de genieën op dit forum me hiermee kan helpen.

Dat doe ik door in Paint Shop een plaatje met lagen te maken, laag verplaatsen, opslaan, laag verplaatsen, opslaan, etc. En vervolgens alle plaatjes achter elkaar in Animation Shop te zetten, voila, animatie.

Vraag 1.
Dit werk allemaal perfect, maar, nu wordt de animatie geblurd, dus de laag die ik steeds verplaatst om de animatie te maken is aan 't eind van de animatie veel vager / geblurd. Dit is niet de bedoeling. Wat doe ik fout?

Vraag 2.
Als ik een animatie gemaakt heb kies ik in animation shop voor de optie: Looping, play it 1 time, maar hij verandert dit steeds naar looping. Ik wil de animatie in een PowerPoint presentatie gebruiken en het is de bedoeling dat ie maar 1 keer loopt, wat kan ik hieraan doen?

Alvast bedankt voor alle hulp en suggesties

Dallandra
:)
 
Het klinkt alsof het plaatje vervaagd door het opslaan. Dit kan gebeuren doordat een plaatje wordt gecomprimeerd. Je krijgt dit niet als je het als de in bestandstype van Paint Shop zelf zet. Of tenminste dit is bij Photo Shop zo. Ik ken paint shop niet echt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan