Dvd splitsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wezl

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2007
Berichten
41
Hee ik heb een game gedowload wil hem branden alleen is een spel van 7.33gb Nou is mij vraag kan ik hem niet in tween delen.Het is een image bestand:cool:
Gr wezl
 
Dus als ik het goed begrijp kan je elk gewenst bestand splitsen
 
De vraag is echter of je dan de 2 dvd's zo kunt gebruiken, of dat je, wanneer je het spel wil installeren, de 2 bestanden eerst weer moet samenvoegen.
 
De vraag is echter of je dan de 2 dvd's zo kunt gebruiken, of dat je, wanneer je het spel wil installeren, de 2 bestanden eerst weer moet samenvoegen.

Zo hoever ik weet kun je het bestand splitten, op 2 DVD's zetten, beide bestanden van de DVD af kopieeren, Bestanden samenvoegen, en dan kun je gaan instaleren.

Dus het moet waarschijnlijk wel weer samen worden gevoegd en je kunt elk bestand in een .zip / .rar bestand pakken en die splitten
 
Ja maar ik wil dat dat zeg maar 2 cds worden dus dat ik 1image file splits en dan op 2 cd's zet maar dat die er dan niks anders voor hoeft te doen als normaal:confused:
 
Ja maar ik wil dat dat zeg maar 2 cds worden dus dat ik 1image file splits en dan op 2 cd's zet maar dat die er dan niks anders voor hoeft te doen als normaal:confused:

Misschien beetje dom maar ik begrijp het niet helemaal... Je hebt dus een spel wat niet op 1 CD / DVD past... Je wilt deze dan splitten zodat het past op 2 CD's / 2 DVD's...

Wil je dan gewoon het spel instaleren vanaf CD 1/ DVD 1 en op de helft van de instalatie moet hij dan zeggen dat je CD 2 / DVD 2 erin moet doen?
 
Maar waarom zou je dat allemaal doen. Als het een image file is, gebruik je gewoon Deamon Tools om het te mounten, dan hoef je niets te splitsen, branden enz, makkelijker kan het niet!
 
ja maar ik wil hem aan een maat geven en daar moet ik hem voor branden en dat kan niet want is 7.nog iets groot
 
Of je koopt een DL-dvd, mits je brander DL (Dual-Layer) ondersteunt...

Voor het splitsen van je image en zo de 2 dvd's te gebruiken zoals jij wil kan ik je ook niet mee helpen, heb daar in het verleden ook naar gezocht, nooit kunnen vinden helaas :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan