Site publiceren van extern naar lokaal lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicTess

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Berichten
5
Voor mijn verjaardag had ik van mijn ouders een nieuwe laptop gekregen waar Windows Vista opstaat. Hier heb ik Frontpage 2003 op geinstalleerd, en daarna wou ik via Frontpage mijn site van Internet op de PC binnenhalen. Zo heb ik dat op mijn oude PC ook gedaan, via Publiceren, Extern naar lokaal.

Dit lukt echter met geen mogelijkheid, ik zie de externe site wel staan in het rechterscherm, maar als ik dan wil publiceren krijg ik na enige tijd steeds een foutmelding: "Er is een fout opgetreden bij het verkrijgen van toegang tot de sitebestanden van Windows SharePoint Services. Auteurs; als u voor een webserver ontwerpt, neemt u contact op met de beheerder van de server van deze website. Webbeheerders; raadpleeg het gebeurtenislogboek voor toepassingen van de server voor meer details. "

Ik heb alle gegevens precies zo ingevuld als op mijn oude PC maar het wil dus niet lukken.

Nu heb ik via Web FTP van Lycos geprobeerd om in ieder geval wat wijzigingen aan te brengen maar ook dit lukt niet meer, ik kan via Web FTP wel een pagina naar mijn PC halen, en dit bewerken en opslaan ,en daarna upload hij ook zonder foutmeldingen maar vervolgens zie ik de wijzigingen dus niet op mijn site.....

Snik snik is er iemand die veel verstand heeft van Frontpage die weet waar dit aan kan liggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan