cd etiket?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shawnodese

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2004
Berichten
68
hallo,
ik heb een pakje dvd labels van de v&d (weet niet of dit er iets mee te maken heeft?)
hier zitten er 2 op 1 A4. alleen het probleem is dat de stippelijn op de etikketen in de sticker zelf valt?
k hoop dat het duidelijk is ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen ;)

groetjes
 
Is niet echt duidelijk...
Ik begrijp dat de fabrikant de stippellijn op de sticker heeft gedrukt, dus BINNEN het gebied dat je op de CD plakt?.... Daar kun je dan weinig aan doen.. behalve full color stickers printen, dan verdwijnt die stippellijn [misschien] onder de inkt......
 
nee, nero zelf maakt de stippel lijn op de sticker...de sticker zelf is helemaal wit..

in iedergeval bedankt :)
 
Oké.... dan heb je bij "afdrukken" -> eigenschappen.... een vinkje staan bij "afdrukken van bijsnijdmarkeringen" en afdrukken van randen.... zet beide op "nooit"......
 
tis bijna gelukt, maar het is goed genoeg

de afbeelding staat nog een mm of 2 uit de cd terwijl ik de afbeelding er op de computer helemaal overheen had gezet.

iniedergeval het is goed genoeg zo, bedankt!
 
Dan kun je bij "bestand"-> voorkeuren -> afdrukken .... een calibratieblad uitprinten en aan de hand daarvan de boel een beetje verschuiven... deze instelling blijft dan opgeslagen, dus daarna hzou het altijd goed moeten zijn.... Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan