NCO bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

holladiejee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 nov 2007
Berichten
3
Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe pc met Windows Vista. Ik heb de bestanden van mijn oude pc met XP op een cd-rom gezet en teruggezet op de nieuwe pc. :)Nu blijkt dat alle muziekbestanden ineens een NCO extensie hebben en ik kan ze niet meer openen. Krijg de mededeling dat WMP dat bestand niet ondersteunt. :confused:
Met welk programma kan ik deze muziekbestanden wel openen? Ergens heb ik iets gelezen over codecs . Weet iemand hier een antwoord op? Ik ben een vrouw van bijna 70 en moet het in mijn eentje uitzoeken; niemand die hiervoor een oplossing weet ook mijn kinderen niet.
Tsja, en toen ontdekte ik helpmij:thumb: en probeer ik het hier even.
met groet joan
 
Nero BackItUp gecomprimeerde backup bestand.Dit blijken bestanden te zijn die gecomprimeerd zijn door Nero. U kunt ze terugzetten naar het originele formaat met Nero backitup
 
Je hebt de bestanden vanaf de XP PC met Nero Backup op CD gezet.
Met logisch om met datzelfde programma de "backup" op Vista te zetten.
 
Nco

Bedankt voor de tips en ik hoop dat het tot de oplossing leidt.
Inderdaad heb ik ze met Nero op cd gezet. Nu zit er op mijn huidige pc ook Nero maar de vraag is hoe doe ik dat? Als ik bij Nero kijk staat er: Home essentials/Product setup/Nero SmartSmart Essentials. Wat moet ik openen om de bestanden daarme op Vista te zetten of mis ik iets?
 
Je moet in ieder geval Nero backup vinden. Klik eens op Nero essentials. Ik weet het eigenlijk niet
 
Nco

Ik kom er zelf niet uit. Nero heeft zoveel onderdelen en ik weet niet hoe ik de bestanden kan herstellen. Ik heb wel een in het engels gestelde wizard gevonden maar ook dan kom ik er niet uit. Niet vanwege de taal maar ik kan de wizard niet vinden die zou moeten leiden naar de oplossing. Misschien moetik alle muziekbestanden maar deleten en opnieuw muziek downloaden of van eigen cd's halen.
In elk geval bedankt voor jullie reacties.:thumb:
gr. van joan
 
Oplossing .NCO bestanden.

Verander de .NCO bestanden allemaal naar .ZIP bestanden, pak deze vervolgens weer uit :thumb:

Met vriendelijke groet Mustang5.0
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan