Windows Movie Maker sluit zomaar af

Status
Niet open voor verdere reacties.

niemand dus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2007
Berichten
1
Hallo iedereen, ik heb een (klein) vraagje. Lees alstublieft even dit verhaaltje:
Ik heb vandaag eens op mijn computer rond bespeurd en zag wat video's staan. Eentje daarvan deed het niet, het gaf een fout aan dat ik XviD MPEG-4 nodig had. Ik dit programmatje dus downloaden. Zei deze dat ik een of andere "XviD.ax" in mijn system32 map had en hij dit niet kon verwijderen, of iets in deze zin. Ik dacht natuurlijk van "hee, dat kunnen we slim oplossen!" dus hoppakee, bestandje knippen naar mijn documenten. Toen deed hij het wel.
Alleen deed het filmpje weer niet. :) Ik weer dus weer het programmatje opnieuw installeren, zei hij weer dat hij zo'n .ax bestandje vond. Ik snapte hier niets van, omdat ik al zo'n bestandje had. Bestandje in mijn documenten verwijderen, prullenbak leegmaken, bestandje wat dit keer in system32 zat weer naar mijn documenten "voeren". En ja hoor, hij installeerde dit keer het weer.
Natuurlijk deed het filmpje helaas weer niet. Ik heb geprobeerd het filmpje naar Windows Movie Maker te importeren, maar ook dit programma gaf een fout. Toen heb ik het maar opgegeven.
Een paar uur later ben ik weer naar Windows Movie Maker gegaan om verder te gaan met mijn filmpje. Toen deed dit heel raar, ik opende het bestand, liet het bestand afspelen maar het programma sloot plotseling af. Ook gebeurd dit als ik een clipje importeer naar de tijdlijn. Dit is opzich niet zo raar voor mij omdat ik toch al heel veel fouten met dit programma heb gehad, maar dit is toch een heel rare. Ik geloof dat ik dit wel eens vaker heb gehad, maar ik weet niet meer hoe ik dit heb opgelost... ook weet ik niet precies of het door XviD komt wat ik vanmiddag deed. Ik vraag zelf niet zo snel hulp op een forum, maar dit keer weet ik het echt niet meer...

Sorry voor het lange verhaal mensen, ik hoop dat jullie mijn probleem nu begrijpen. :eek: Ik weet dat ik een beetje dom ben geweest met dat .ax bestandje, maar zelf heb ik best weinig verstand van system32 en kom er nauwelijks. (te gevaarlijk) Ik weet ook niet wat ".ax" betekent eigenlijk. :rolleyes:
(Trouwens, nadat ik dit schreef heb ik even gecontroleerd en het lijkt erop dat hij nu ook niet video's meer kan importeren, wat 'ie vanmiddag dus nog wel deed.
Ik heb trouwens ook nog met het programmatje "Fast Defrag" geprobeerd te reinigen wat iemand aanraadde aan iemand die ook dit probleem had, maar zonder resultaat. :()
Again, sorry voor dit lange verhaal. :shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan