Kopieerbeveiliging op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobboersma

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2007
Berichten
430
Hallo iedereen,

Ik wil graag een kopieerbeveiliging op een DVD aanbrengen. Kan dat met Nero? Of moet ik dat met een ander programma doen? Of moet ik dan een bepaald bestand extra op de DVD branden?
 
Met welk doel?
Iedere DVD kan tegenwoordig gedupliceerd worden anders had de industrie allang een kopieer beveiliging gehad die waterdicht was maar met de huidige software kan je alles dupliceren. Het heeft dus geen zin!
 
Ik heb een DVD gemaakt van het dorpsfeest bij mij in het dorp. Deze wil ik dus verkopen. Alleen mag hij eigenlijk niet gekopieerd worden. Daar wil ik dus een beveiliging voor er op zetten. Ja, een beetje ICT-er kraakt hem toch. Maar zoveel wonen er niet bij mij in het dorp. Er zijn immers genoeg programma's op internet te vinden.
 
Ik ben ook geen ICTer maar kopieer hem zo in 1 seconde bijvoorbeeld met Clone DVD of Any DVD.

Maar goed ik zal eens voor je zoeken.
 
Ik heb een DVD gemaakt van het dorpsfeest bij mij in het dorp. Deze wil ik dus verkopen. Alleen mag hij eigenlijk niet gekopieerd worden. Daar wil ik dus een beveiliging voor er op zetten. Ja, een beetje ICT-er kraakt hem toch. Maar zoveel wonen er niet bij mij in het dorp. Er zijn immers genoeg programma's op internet te vinden.

Mocht het je toch lukken, vertel dat dan tegen niemand en bel me!
Vragen we eerst wereld octrooi aan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan