pinnacle studio probleem aantal rijen in venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuls

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Berichten
86
Hallo,


IN Stuidio 10 ben ik momenteel een film aan het bewerken. Nu had ik normaal altijd in het 'venster film' 3 rijen onder elkaar met scennes uit mijn film. Momenteel is dat maar 1 rij geworden. Onder de eerste rij is het gewoon grijs.

Kan ik dit op de 1 of andere manier weer terugzetten naar 3 rijen? Het werkt namelijk lastig aangezien je maar 6 scennes tegelijk kan zien ipv 18.

Onder het menu projectinstellingen heb ik gekozen voor grote storyboard-pictogrammen.
Bij kleinre pictogrammen krijg ik wel 2 rijen. Maar dit is niet wat ik wil. Ik weet dat het anders kan, maar hoe...

Alvast bedankt,

ps mocht ik het niet duidelijk omschreven hebben dan hoor ik dit graag

Schuls
 
Op zoek naar een antwoord ben ik naar het Nederlandstalig forum forum van Pinnacle gegaan en zag dat jouw vraag al een eerste antwoord heeft gekregen. Misschien komt er nog een antwoord? Je kunt zelf in de opties niet nog meer aanpassen?
 
Ik heb daar inderdaad al gekeken, maar ik kon zo niets anders vinden. Ik weet ook niet hoe het is ontstaan. Een half jaar terug had ik namelijk wel 3 rijen onder elkaar. Het is vast een instelling, maar ik kan op hulpsites en boekjes en dergelijke nog geen antwoord vinden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan